|
||||
|
||||
Polo 1F G40 1981
Polo 1F G40 uit 1981
Heb de auto gekocht toen de G40 er reeds in gebouwd was. Blok ligt er erg netjes in en is ook droog. G-lader draait 0,6 bar. Achter de grill zit een intercooler van een Mercedes netjes weg gewerkt. Motor loopt als hij koud is erg mooi, maar bij warme motor wil hij nog wel eens haperen . De MAP-sensor zou hier wel eens de boosdoener kunnen zijn. Vorig jaar heb ik ook de volledige uitlaat vervangen. Heb zelf vanaf de voorpijp 50mm naar achter er onder gehangen met Simons midden- en einddemper. Verder is er een 2F interieur ingebouwd met 2F dashboard. Dashboard zit nog niet netjes en zou eigenlijk nog goed vast gezet moeten worden. Ik was zelf van plan om er weer een 1F dashboard in te hangen maar wel met de tellerbak van de G40. 1F dashboard is aanwezig en krijg je er ook gewoon bij. Stoelen en achterbank zijn nog netjes, alleen zit er geen hoedenplank meer in. Auto is, naar wat ik weet, in 2004 helemaal over gespoten. Staat nog erg netjes in de lak. Geen rotte plekken, helaas wel een paar kleine roestplekjes, maar daar ontkom je bijna niet aan. Achterklep is gecleaned, maar met een touwtje nog wel te openen. Auto is volgens mij 80-60 verlaagd en staat op 7J ATS classic. Voor zijn de voorste stabi-rubbers vervangen voor Wellems-blokken. Prijs: €2400,- PROJECT-TOPIC op Polo86c.nl Als ik dingen ben vergeten te melden, dan komen ze met de tijd hier wel te staan.
VW Derby 1 VW Derby 1F VW Polo 1F G40 VW Polo 2 Steilheck GT Last edited by JaapvdV : 07-08-2011 at 19:53. |
|
|||
|
|||
Hallo heeft u de auto nog ik ben wel geïnteresseerd.
Mijn mail adres is marcel.vanden.bosch@tele2.nl Gr. Marcel |
|
|||
|
|||
ik heb een pm gestuurd maar k hoor niks.
|
|
||||
|
||||
Hij is even op vakantie geweest (Curaçao), maar komt vast wel goed...
|
|||
|
|||
Quote:
Oke bedankt |
|
|||
|
|||
Polo nog te koop
|
|
|||
|
|||
uitlaat of grill nog te koop? schroefsetjes?
mvg |
|
||||
|
||||
deze is volgens mij verkocht!
|
|
||||
|
||||
Even een copy paste van het RDW:
Datum aanvang tenaamstelling 05-07-2012 Voldoende informatie lijkt me zo.