|
||||
|
||||
M.I.V.W 2011 - The European Connection
Post hier je verhalen / foto's / video's enz. enz.
Ook voor de mensen die vanavond al een kijkje nemen, post em up
|
|||
|
|||
leuke opener dacht ik lijkt er wel wortelsee ... Last edited by Alberto : 06-08-2011 at 11:42. |
|
|||
|
|||
vanmiddag vroeg ook ff geweest pppffff wat een dikke auto,s
staat een roode golf rally van low fam echt plat op zn bek en niks geen air man er staan echt super dikke wagens |
|
||||
|
||||
Heb er zin in net nog het laatste setje wielen klaargemaakt voor de mivw meeting.... tipje het is weer roze....morgen.
|
||||
|
||||
Gisterenavond toch even gaan kijken en er stond toch allemaal dik spul hoor.
|
||||
|
||||
Vanavond de auto nog even in de wasbox afpoelen.
Het regent hier al een tijdje, dus hopen dat het morgen beter weer is............. Stonden online al wat foto's van menige wagens die bij de hotels staan geparkeerd. |
|
||||
|
||||
Speciaal verzoek:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88480 Ik zoek voor morgen na MIVW een lift naar Fryslân
|
||||
|
||||
Zojuist besloten dat ik morgen ook kom kijken. Als er net zoveel te zien is als vorig jaar dan moet het weer een top-evenement gaan worden
|
|
|||
|
|||
Net nog even de auto mooi in de wax gezet.
Dus laat het maar beginnen.
|
||||
|
||||
Quote:
Geregeld alweer zag ik hahaha
|
||||
|
||||
mivw
Engelsen goed vertegenwoordigd .
|
|||
|
|||
Kwam em net ook al tegen op Facebook ja.
|
|
|||
|
|||
Net ook langs NH hotel geweest.. zeer dikke bakken stonden er
Gewoon even langsgelopen, niet uitgebreid staan kijken want we moeten ook wat voor morgen overhouden!! Maar een party was het wel.. drank...drugs... muziek en bovenal auto's Voor wie nog twijfelt, niet doen en gewoon gaan |
|
|||
|
|||
http://www.facebook.com/VW.Audi.Scene.Passau?sk=photos#!/photo.php?fbid=174127199326577&set=a.174123112660319.43233.104099892995975&type=1&theater
Linker TT kwam ik vorig jaar ook in Oostenrijk tegen, zeer nette wagen zeg! En een kippetje trouwens ook, de eigenaresse haha |
|
||||
|
||||
Die belg met die golf 1.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie fotos beloofd een mooie meet te worden !!!!
|
||||
|
||||
Hier regent het al vanaf 18:30h en is nog niet droog geweest. Hopelijk morgenvroeg iets beter weer als nu.
See you tomorrow......................... Last edited by henkwassenaar : 06-08-2011 at 23:50. |