|
|||
|
|||
Hoe hard hebben jullie ooit gereden?
Zoals jullie zien aan de titel wil ik graag weten hoe hard jullie ooit hebben gereden met jullie vw ? .
|
|
||||
|
||||
hoe hard heb jij ooit gereden op je driewieler?
|
||||
|
||||
Dat is toch niet interessant.
|
|||
|
|||
120 max ik denk dat als ik harder ga dat er zuigers uit een 1.1 over straat liggen te rollen. en met mijn eerste golf1 180 volgens de teller maar daarna tussen de 0 en 200 de teller begon als een gek heen en weer te slaan. toch knap voor een 1.5 automaat.
|
|
|||
|
|||
Quote:
@ De pul . Niet op een driewieler maar in een bmw 645 230km. Nu jullie? |
|
||||
|
||||
stoten? had je regilio tuur naast je zitten dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
"U reed niet harder dan 110..." Echt wel...
|
|||
|
|||
Quote:
@ Abeltje dat was een goeie haha |
|
||||
|
||||
Hoogste met VW was 242 echte km/u in de GTI 16V KR Emming.........veel te lang geleden.
Allerhoogste snelheid ooit was 325 km/u op een Hayabusa.
|
||||
|
||||
Kijk em gaan !!!!
|
||||
|
||||
190 in mijn oude Jetta mk2 1.8
|
||||
|
||||
200km/h in de platte Golf 4.....210km/h in de Golf 2 GTI Edition. Beide afgelezen van de km. teller.
Verder nog wel harder meegereden op de bijrijderstoel: 270km/h in een Golf 5 GTI 336pk....280km/h in een Audi S6+ Tsja....wel geinig om een keer te vertellen aan de bar, maar verder boeit topsnelheid mij niet echt. Vind tot 200km/h leuk....sneller hoeft van mij niet perse. Heb 2 jaar geleden een noodstop vanaf 250km/h op de autobahn meegemaakt......Dan krijge wel respect voor de snelheden van >200km/h
|
||||
|
||||
Nou idd René!
Vol in de ABS als iemand besluit om met een slakkegangetje te gaan inhalen.. |
|
|||
|
|||
240 in de Volvo .. 110 in de mercedes ...210 in de jetta ( op de teller )
maar dan komen er 2 gasten om je heen in een grijze Golf 2 en een groene Golf 2 als of je stil staat .. maar weer laten af zakken tot 130 km/h |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat was een leuke dolle rit |
|
|||
|
|||
290km/u in een ferrrarie marranello 550. Auto was van een klant van mijn vaders zaak.
Niks aan, acceleren was veel leuker |
|
||||
|
||||
240 op de teller van m'n oude G60.....boompjes in de berm leken ongeveer 50 cm van elkaar te staan......(oude eigenaar reed trouwens toen).
Zelf een keer 200 gereden in een een bedrijfs-audi.. Dat is allemaal al jaren terug, tegenwoordig rij ik altijd keurig de maximumsnelheid....
|
|||
|
|||
Helaas tot nu toe alleen meegereden, heb nog geen Rijbewijs helaas...
1 maal op de Autobahn met een BMW X3 230 km/h op de teller, 1 maal op de autobahn met een Golf V5 220 km/h en met een Touareg 220 km/h over de A28.