|
|||
|
|||
Stefan M.
Goededag,
Goedendag allemaal, Ik ben dus Stefan Meijer en ben op 31 juli geboren en nog woonachtig in Tilburg (noord brabant), Ben 21 jaar binnenkort(31 juli) 22 zomers jong haha. Ik heb sinds een paar een Civic EK3, dit omdat ik mijn oude geliefde EJ9 in de puinpoeier heb gereden... (lees: met 50kmh achterop een stilstaande vectra b met trekhaak is niet slim!) Maarrr Deze zal eind dit jaar plaats moeten gaan maken(moet eerst ff sparen ervoor) voor een Bora 1.8t sportline/highline. Maar nu lees ik sowieso dat er ook 180 pk versies zijn ipv de 150 pk versie, welke zijn dit dan? Ik moet me nog een beetje gaan verdiepen in het volkswagen leventje namelijk!! Aanschaf: Hoe die er nu bij staat: Specs: motorisch: Zo goed als originele D15Z6 RVS Einddemper Six Performance audio: Alpine CDA9886-R Stock pioneer voorspeakers, achterspeakers eruit gehaald ivm stelknoppen schroefset. onderstel: UltraRacing Front Upper Strutbar UltraRacing Fender Brackets UltraRacing Rear Upper Strutbar UltraRacing C Pillar bar UltraRacing Rear Under TieBar UltraRacing Side Lower Bars BC Racing schroefset met 12k/8k springrates Rota Circuit 10 15" met Toyo T1-R 195/50/15 En nog wat foto's van de oude EJ9: Zo kocht ik hem op de type-r grill look na: Hoe die eindigde: Ongeluk: Met vriendelijke groet, Stefan M. |
|
||||
|
||||
teveel honda foto's zie ik hier stefan laat die bora maar snel komen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ja idd BORAAAAAAAA !
|