|
||||
|
||||
tegendruk vraagje
hey iedereen
ik heb hier wat opzoek werk gedaan, maar ik ben er niet wijzer uit geworden ik zou graag een rechte buis naar achter trekken maar hoe kan ik dan tegendruk maken in de uitlaat? ik was aan het denken aan 2 metale plaatjes in de buis te lassen vor zo wat tegen druk te maken. maar hoe ver moet ik die weer uit een zetten? wie o wie kan mij hier uit helpen |
|
||||
|
||||
Waarom wil je tegendruk hebben als de rest van de wereld zo open mogelijke dempers en zo dik mogelijke buizen prefereert?
Tis geen tweetakt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar daarom vaag ik raad ik rij met een 1.9 td. en merk verschil dat ik een recht lijn leg verlies ik trekkracht en alsmen orgineel steek trekt hem veel beter. dus weet ik ni cht goed waar heen |
|
||||
|
||||
niemand???
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je tegendruk gaan creeëren bij een turbo? dan heb je toch alleen maar verlies van ? Ik merk juist dat de mijne veel beter trekt met een openere uitlaat eronder !
|
||||
|
||||
Misschien moet je dan ook de hoeveelheid ingespoten brandstof verhogen, een diesel heeft toch altijd al een overmaat aan lucht, dus als je de turbo beter laat werken en geen extra brandstof toevoegt heb je er volgens mij niet zo heel erg veel aan, buiten dat het een en ander misschien wat vlotter reageert.
|
|||
|
|||
Idd, voor tot achter open en de roetstop iets aanpassen werkt het beste!
|
|
||||
|
||||
En de boostpin-mod eroverheen
|
|
||||
|
||||
Uitlaat helemaal open, daar krijg je geen spijt van.
Je turbo zal iets eerder opspoelen. Hoe minder tegendruk hoe beter. |