|
|||
|
|||
foto's ets
|
|
||||
|
||||
Was het wat dit jaar?
Vorig jaar viel het heel erg tegen vond ik zelf, ben dit jaar dus niet meer gegaan :o
|
|
||||
|
||||
ja was wel geslaagd een hoog spoiler gehalte maar wel mooi !
bij ons ook een paar foto´s www.vwoutlaws.nl
|
||||
|
||||
hier zijn mijn foto's van ETS 2005
Ze zijn helaas niet zo geweldig geslaagd, maar beter iets dan niets en het klopt wat jasper zegt, ondanks het hoooooge spoiler gehalte best leuk
|
||||
|
||||
het is ook nog een dubbelde zin ook een hoog spoiler gehalte !
auto´s zagen er wel goed uit allemaal ,stond echt weinig shit tussen, er miste alleen 1 ding bij velen een schroefset ! ze stonden allemaal vrij hoog leken allemaal wel op mijn bus volgend jaar w maar eens goed vertegenwoordigen ! komen we gewoon van hier met ons allen in een hal ! dan hebben we gewoon een apparte lage vw hal !! hahahahahaha
|
||||
|
||||
iemand de zilvere audi a3 van me maat op de gevoelige plaat gezet??
die cleane patser bak met de zelfgemaakte voorbumpert?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 14-03-2005 at 19:42. |
|
||||
|
||||
haha mijn vader had het al over stripteases ja!
Die staat er hele dagen tussen met zijn stand, niemand hem gespot op de vakbeurs? Bij ppg autolakken.....
|
|||
|
|||
Ik vond het net zoals vorig jaar heel erg tegenvallen al was het wel iets beter..
denk dat ik te verwend ben met de belgische en duitse meetings en beurzen. en dan valt zoiets in het niets |
|
||||
|
||||
spoilers boeit me niks .ben lekker naar autovak geweest
|
||||
|
||||
Dit soort meeting doe ik gewoon niet aan mee............
|
||||
|
||||
je kunt ook denken :
laten we er volgend jaar een ander VW tintje aan geven en gwoon met zijn allen daar in een hal gaan staan .
|
||||
|
||||
en me nog te pletter vervelen aangezien het volstaat met plastic plakplaatjes zooi die nog niet harder gaan dan een lelijk eendje op de storthoop
|
||||
|
||||
nee hor dan hebben we het mijn ons allen van hier reuze gezellig !
|
||||
|
||||
heel goed Serge............het jammere van dit soor meetings is dat de meeste mensen die daar komen van plastic houden en je dus niet aan hoeft te komen met je duitse stijl omdat ze het gewoon niet snappen.
|
||||
|
||||
maar als je er niets aan doet blijft dat altijd zo !
|
||||
|
||||
Wat de coïtus is ETS ?
Deze is best te pruimen lijkt mij ... |
|
||||
|
||||
European Tuning Show
hoofdzakelijk beerstandaardjes
|
||||
|
||||
da's rob's auto
|
|
|||
|
|||
Wat voor banden heeft ie er om liggen?
|
||||
|
||||
Hier de foto's die ik er geschoten heb:
Heb geen foto's gemaakt van de plastik wagens aldaar, dat is niet echt mijn ding.