|
|||
|
|||
Steenslagkapjes Golf 2
Hallo,
Ik zoek een setje steenslagkapjes voor een golf 2 83 t/m 87 Het moeten originele zijn. En alle pinnetjes nog intact. Ze zijn helaas niet meer nieuw te krijgen. En immitatie heeft geen fijne pasvorm.
|
|||
|
|||
Misschien hier even naar mailen. misschien kunnen ze deze kapjes nog leveren ookal staat het niet online.
http://www.volkswagen-classic-parts.de/shop/ |
|
||||
|
||||
Hey Tim, excuus voor de late reactie.
De steenslagkapjes van mij zijn helaas ook stuk.., maar misschien bij een demontagebedrijf even proberen.
|
||||
|
||||
nieuw en origineel VW, ik haal al mn jetta spul er vandaan....voor zover beschikbaar
http://www.vw-wobshop.nl/index.php?...id=2230&lang=NL |
|
|||
|
|||
In de hal liggen er 3 Timmet
|
|
|||
|
|||
Thnx voor de reacties.
Jeroen, ik wil originele. Die immi's sluiten boven niet aan. Biezelwerks, helaas staan er geen oud type mk2's bij Kempers. En prins is bezig met een grote schoonmaak, daar staat echt niks meer.
|
||||
|
||||
Ik heb ze volgens mij nog liggen, zal vanavond even kijken voor je!!
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is staat er nog een grijze mkII van 86 bij het hek als je aan komt rijden bij de ingang. Heb paar weken terug net puntgave deuren+voorscherms van gekocht. Maar ja je hebt ook best kans dat het een pakketje is inmiddels...! Maar die kampers op oranjedorp hebben toch ook regelmatig 1 staan, en anders Teuben in Emmen. Staat regelmatig op MP met mkIItjes slopen.. Kan altijd even proberen. Ik hou het ook wel even in de gaten.