|
||||
|
||||
elektronische stuurbekrachtiging ?? iemand ervaring mee??
er staat zo'n setje op internet waar ik interesse in heb voor mijn golf mk1
iemand ervaring met zoiets kijk even op de link http://auto-diversen.marktplaats.nl...%2B 4VB4M&df=1 alvast bedankt voor de reaktie
|
||||
|
||||
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar !
|
||||
|
||||
Is een set uit een corsa c volgens mij,zo aan het stuur te zien.
Volgens mij hebben ze een potmeter eraan gefabriekt,om het snelheidssignaal te simuleren. Naarmate het signaal hoger word neemt de bekrachtiging af. |
|
||||
|
||||
ja ben ook benieuwd naar afkomst . wil het namelijk in een golf mk 1 cirquit auto bouwen .
ziet er erg goed en compackt uit .. |
|
|||
|
|||
volgens mij rijd corne [ bivw 16v-g60] hier mee in zijn rally, als ik het goed heb.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waarom niet gewoon orginele stuurbekrachting ??
|
||||
|
||||
Waarsch. door uitvallen als de motor uitvalt? en het veranderende sturen als je vaart maakt?
|
||||
|
||||
Dit is een stuk lichter dan hydraulische bekrachtiging en kan inderdaad snelheidsafhankelijk gemaakt worden.
Ik heb een complete golf 1 set liggen, maar zit er ook over na te denken om deze te vervangen voor electrisch |
|
||||
|
||||
Moet zoiets niet ingeleerd worden dan?
|
||||
|
||||
ik had begrepen (vogens de mp adv.) dat het aansluiten en klaar is
|
||||
|
||||
ik heb t ook al eens gezien op een stuurinrichting voor een polo van voor 1994. Stond op ebay te koop, 800 euro... Maarja was wel plug and play want t hoorde in de auto.