|
||||
|
||||
maar zijn er dan nog steeds geen foto.s of een topic hiervan.... wil morgen misschien ff gaan kijken met de crew...
|
||||
|
||||
Kom er net vandaan. Ik zou zeggen voor de opzet en organisatie een dikke 10 . Voor de rest vooral tupperware en oude rotzooi gezien sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen. Er stond een handvol leuke auto's tussen, maar de opkomst was volgens mij ook lang niet wat 402 ervan verwacht had. Ik zou zeggen met een goede opkomst en mooie auto's een topfeest, maar ditmaal vond ik het een verspilling van geld en moeite helaas
|
|
||||
|
||||
Quote:
laat maar even weten of het iets is!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ook met het weer te maken hebben, denk ik. Zo zitten wij hier ook te denken, gaan we wel, of gaan we niet i.v.m. het weer. Zoals al eerder vermeld, dit weer verdient geen enkele meeting.
|
||||
|
||||
Vervelende personen die aan een stuk door in hun tupperware Polo met 10 donderende subwoofers over het terrein moeten schuiven.. heeft niks met het weer te maken. Het weer viel best mee, rond 4 uur begon het wat te regenen maar verder was het best aangenaam!
|
|
|||
|
|||
Quote:
kon niet slechter gister ,vandaag is (tot nu toe ) nog best te doen , koud is het niet gelukkig |
|
|||
|
|||
ben dr weer ff gesprint met de golf stekker van de koelvin dr af het ding an de kook ,,,baan vies gemaakt ,,,sorry boys daarna leuk gespeelt maar de bak is te kort 4 keer schakelen op 200 meter en nog geen top snelheid,,,daarna contact blokje stuk,,dus starten met schroeven draaier op de startmotor ,waarna later de spanning op de bobine /module te laag werd en deze dr mee uit schee....weinig dikke autos gezien wel keurig opgezet,,,,
|
||||
|
||||
Vandaag ook nog even geweest. Weinig gave auto's gezien..
|
||||
|
||||
Stonden wel wat leuke wagens tussen vandaag.
@ carbreaker,welke auto sprinte jij mee dan? |
|
|||
|
|||
een grijze type 1 golf 16 volt...met antriciete compomotive wielen...
|
||||
|
||||
nog iemand foto's?
|
|
||||
|
||||
Wij zijn ook een weekend geweest en het was erg gezellie.
Enkel jammer van het weer. Last edited by theowob : 17-07-2011 at 21:30. |
|
||||
|
||||
Maar 1 foto van heel die meet?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
VWFEST dikke 10 het weer dikke lul ! Nul.
Geweldige 2 dagen gehad ondanks opkomst en weer .
Zaterdag aangereden met clubje. Dikke 10 voor de organisatie dit is een meeting met potentie en ruimte. Camping goed geregeld sanitair top leuke kraampjes etc. Jammer dat er niet meer mensen toch zijn gegaan. Ondanks dat dit een commercieel gebeuren is voelde dit niet zo. Organisatie was super vriendelijk en deden absoluut hun best om het eenieder naar de zin te maken. Dan gooit het weer roet in het eten jammer maar de echte die hards bleven slapen ondanks natte tenten en caravans. Zondag toch kunnen genieten van het mooie weer. Snelle sprints al met al een dikke 9 als raport cijfer ! Hier een paar plaatjes ! De rest van de foto's staan op VW-Sportmania site |
|
||||
|
||||
Gisteren ook even wezen kijken met paar vrienden,maar viel een beetje tegen helaas.
Weinig mooie nette auto's gezien. Sprinten was leuk om te zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
was weinig van te merken dat de baan vies was ik heb zelf ook anders gereden als voorgaande keren... eerder schakelen.. en ook 4 versnellingen moeten gebruiken.. resultaat... 1e prijs DSL klasse weer lekker constant gereden gister verder vond ik de opzet en organisatie gewoon goed geregeld.. opkomst was helaas wat aan de lage kant maar wel veel bekende gezien en gesproken.. als er meer edities komen en er komt meer publiek op af ( wat gewoon moet kunnen want de vw-scene in NL is grooot ) dan denk ik dat het een heel leuke toevoeging aan de NL kalender kan zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Theo, heb je geen foto's van die aardige buren met die grote tent?? viel bier en zwere sjek groeten Erik en de gasten uit bodegraven
|
|||
|
|||
leuk feest
Quote:
Ja buurtjes jullie hebben lekker warm bij ons gezeten waar zijn nou de foto's van die tafel vol drank!!! verder vond ik het een leuk en goed georganiseerd evenement lekkere douche's overal stroom en water wel mooie auto's gezien jammer van t weer zaterdag middag daardoor een hoop mensen naar huis terwijl t zondag super was ik was zelfs verbrand en en en 1e prijs show en shine youngtimers 2e prijs toyo shoot out d/sl met de polo 6r gti http://youtu.be/VbTXewhCHjc was een leuk weekend dus ik denk volgend jaar weer maybe weer naast dezelfde buren (gezellie )