|
||||
|
||||
Golf 2
Aangezien mijn daily over 1 tot 1.5 week afgehaald gaat worden ben ik al opzoek naar een nieuwe auto. Weet niet of iemand hier een heeft die ik graag wil maar mss weet ook iemand wat te staan.
Lang een Jetta 2 gewild maar toch de knoop doorgehakt om voor een Golf 2 te gaan. Waaraan moet hij voldoen: * Golf 2 * Smalle bumpers * 5-Deurs * Beige interieur * Nette staat Kleur van de auto: Mexicobeige: Of Polarsilber: Het liefst het ik er een in originele staat. Maar schroefsetje mag erop zitten. Duits of Belgisch kenteken geen probleem. Met in Nette staat bedoel ik dus zo goed als geen laswerk/roest en niet vol met deukjes en krasjes Heeft iemand wat staan of weet hij wat te staan dan hoor ik het graag. Ik weet dat ik veel wensen heb maar dan heb ik ook precies wat ik wil.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 20-07-2011 at 19:07. |
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Die tweede kleur beige heet Polarsilber; heb ik er ook een van staan. Maar geen 5-deurs.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de aanvulling,
Ja helaas wil ik echt een 5-deurs. Heb momenteel nog een 3-deurs die verkocht is maar verlang weer naar de 5 deuren die ik ook bij de Golf 1 heb.
|
||||
|
||||
Mag dicht
|
|||
|
|||
hey dat is mijn auto!
graag de volgende keer wel even vragen voor dat je een auto er op zet! |
|
||||
|
||||
Sorry daarvoor dan.
Had er 1 van google geplukt en 1 van het topic van Volksdub. Dus wist niet eens wie de eigenaar was en of hij wel op VF zat. Welke is van jouw? Je hebt igg een dikke Golf ongeacht welke het is. Deze mag trouwens dicht want heb er vandaag 1tje opgehaald.
|
||||
|
||||
Quote:
dit meen je toch niet? toestemming vragen om een plaatje wat online staat op een andere locatie online te plaatsen....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 17-08-2011 at 20:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
je kon ook idd niet ruiken dat je mijn auto er op had gezet.. maar ik dacht huh? wat hier de bedoeling van.. |