|
|||
|
|||
Sub-golfje update : Passat Variant
Hallo allemaal!!!!!!
Graag wil ik mij hier ook even voorstellen. Ik ben Martin, en ben op jullie forum terecht gekomen via mijn vriendin die bij jullie beter bekend staat als Lady_Jetta. In het dagelijks leven werkzaam als vrachtwagenchauffeur. Sinds kort hebben wij een Passat Variant 3BG van 2001, en ook zijn we de eigenaar van een `83 er Golf MK1 Diesel voor het woon-werk verkeer omdat 70 euro per week aan brandstof een klein beetje te uit de hand begon te lopen.thumbup: Mijn werkpaard : en de foto`s van de mk1 : En natuurlijk de 3BG Last edited by Sub-golfje : 23-10-2011 at 15:11. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Ben benieuwd naar de Golf! Veel succes ermee!
|
|||
|
|||
foto`s
|
|
||||
|
||||
Lekker origineel,leuk Golfje!
Nog wat van plan ermee?
|
||||
|
||||
Mooie mk1! Enne...welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
welkom! en nette einser
Groeten Bart |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de leuke reacties!
Van dichtbij is hij niet super netjes hoor. Wil er graag nog een dakrek op, en een andere bestuurdersstoel. Ooit een schroefsetje misschien. Beetje een ratje van maken |
|
|||
|
|||
Update
Gele koplampen
Volksforum stickers op de zijruiten Volksforum ketekenplaathouders Velgen matzwart gespoten Driewieler van 1965 gekocht voor op het dakrek Dakrek is onderweg |
|
|||
|
|||
leuk gebakje
|
|
|||
|
|||
Dakrek op ons ratje!
Overgenomen van Ivo (Odskool_Ivo)! Bedankt voor het opsturen Ivo Last edited by Sub-golfje : 20-07-2011 at 04:45. |
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag de Subaru verkocht.
Nu opzoek naar een VW Passat 3BG - Variant. A.s Zaterdag even een geschikte auto bekijken Nog een plaatje van de rat Wel veel bekijks met de driewieler en het gele kratje Last edited by Sub-golfje : 04-09-2011 at 13:28. |
|
|||
|
|||
Passat Variant
Onze passat 3BG Comfortline van 2001
Weitec verlaagd. Na de winter maar even opzoek naar 18`` velgen Last edited by Sub-golfje : 11-11-2011 at 03:58. |
|
|||
|
|||
Eerste update van de passat
Mistlampen geel
|
|
||||
|
||||
Mooie Passat
Die 2500mm verlaging doet hem goed
|
|
|||
|
|||
herfstplaatjes
|
|||
|
|||
Nice!
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Update aan de passat
18`` gepolijste Mercedes velgen onder de passat.
|
||||
|
||||
Staat m goed
|
|||
|
|||
Dankje,
Nu nog even doorsparen voor een schroefsetje denk ik, dan kan hij voor nog iets naar beneden