|
|||
|
|||
te koop corrado 2.0 16v 1994 op slot
Volkswagen Corrado 2.0 16v 140pk in zeer goede staat.
Na lang nadenken ga ik deze mooie Corrado verkopen. Deze auto is sinds 05-06-2010 in mijn bezit. Ik ben officieel derde eigenaar, maar hij is dealer gekocht, en daarna in de familie gebleven waarvan ik hem heb gekocht. Van vader naar zoon en toen naar mij. Ik verkoop hem omdat hij hier alleen maar in de garage staat, vorig jaar ongeveer 2000 kilometer mee gereden en dit jaar nog geen 2000 kilometer tot nu toe. Het is een zeer nette Corrado, altijd zorgvuldig mee gereden, interieur is nog super en alles is werkend. Alles is elektrisch verstelbaar, ramen, spiegels en dakje. Auto heeft geen roest, nog geen deukje. Is wel ooit eens overgespoten in de originele kleur, omdat er her en der wat beschadigingen op zaten, dat is wat ik weet van de vorige eigenaar. De Corrado is verlaagd met een vaste set 40/40cm. 17 inch licht metaal, banden 205-40-17 met nog goed profiel Alarm van mercedes op afstandbediening met centrale deurvergendeling. Er zijn wat onderdelen wat ik heb vervangen zoals: remblokken en schijven voor remblokken en schijven achter remslangen voor remvloeistof veerpootlagers originele uitlaat olie boegies oliefilter Het enige wat ik nog moet vervangen zijn de wiellagers voor, maar deze liggen al klaar. Kan voor de verkoop gedaan worden en natuurlijk wordt hij dan netjes uitgelijnd. APK tot 4 maart 2012 en geen adviespunten Ik heb nu nog rode achterlichten erin, maar originele achterlichten zijn nog aanwezig. Er zit goede muziek in, met radio van jvc en versterker met subwoofer, deze is tegen meerprijs. De rekeningen van de onderdelen heb ik bewaard. Kortom een zeer nette Corrado en altijd netjes verzorgd. De prijs die ik in gedachten heb ligt rond de 4000 euro. Onzin mail met lage biedingen reageer ik niet op. Auto staat goed hier en staat zeker niet in de weg, maar wacht op een liefhebber. Link marktplaats: http://link.marktplaats.nl/462170190 ook voor foto's. Foto's kunnen ook doorgemailed worden en er staat ook een topic van mij hier op het forum. Vraagprijs omdat het moet 4000 euro Groetjes Ron Last edited by caddy ron : 13-07-2011 at 14:14. |
|
||||
|
||||
Zonde Ron!
Blijft een nette Corrado Succes met de verkoop
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Ik weet het, maar hij hoeft niet weg, kan ook zijn dat hij blijft staan als niet de geschikte persoon met een redelijk bedrag komt, ik heb geen haast.
Dank je voor de reactie. Groetjes Ron |
|
|||
|
|||
upje voor het weekend
|
|
|||
|
|||
slot