|
|||
|
|||
VW Jetta 1.6 Turbo diesel met intercooler
Te koop :
VW Jetta 1.6 Turbo diesel met intercooler. Bouwjaar 1990. Kleur medium blauw metallic. is uitgeschreven in nederland, via de duannen Belgie in gegaan maar wegens tijd gebrek en omstandigheden nog niet ingeschreven in belge. Nieuwe Jetta's koop je bij de dealer maar zeker gezien de leeftijd is dit gewoon een hele nette auto, die hard is op alle bekende plekken van de mk2 zoals paravan, deuren enz enz. Zit nog netjes lak met zeer weinig beschadigingen. (slaapt binnen) Enkele extra's op en aan de auto : - Clio Speedline wielen in goede staat met goede 165-50-15 banden. - Raceland schroefset NIEUW, 2 weken geleden gemonteerd met 4 jaar garantie. - Cruise control,perfect werkend ! - Donkere knippers voorzijde INpro. - US modules (stadslicht in de knippers). - USA GTI interieur compleet, met rode rand op de panelen en 2 in hoogte verstelbare stoelen en inclusief zwart vloerkleed. - Sportstuur VW uit een Polo G40. - Speakers voor : composet DLS 87mm. - Speakers achter : nieuwe 6x9" Signat in zwarte hoedenplank. - Turbodruk meter in het interieur. - Orginele GT achterspoiler (de zachte). - Open sportluchtfilter (orginele aanwezig). De technische staat van de Jetta is perfect te noemen, nagenoeg alle slijtage onderdelen zijn vervangen. Hieronder een lijstje van wat er in het afgelopen jaar allemaal is vervangen : - Versnellingsbak van mk3 met nieuwe koppeling en drukgroep, koppelings- kabel en schakelstang. - Koppakking vervangen ivm kleine olielekkage. - Waterpomp, ditributieriem en spanrol. - Alle 4 de wiellagers. - Voor remblokken en gevent. schijven. - Einddemper uitlaat. - Pas nog een kleine beurt en verse olie 10w40. - toerenteller is stuk maar ik denk dat dit opgelost is door het cabeltje te vernieuwen De Jetta loopt perfect, start goed en loopt erg zuinig (gemiddeld 1 op 19.5). Rookt ook niet als een dolle zoals veel oudere diesels. GEEN olie of kvs verbruik of lekkage of wat dan ook ! Gewoon super goedkoop rijden dus, die paar tientjes extra wegenbelasting heb je na de 1e tank al terug verdient (850km voor 4 tientjes diesel) ! deze mag weg voor 1300€ dit is minder dan ik hem zelf gekocht heb. maar hem hier in de garage opbergen is ook echt zonde... Last edited by whitte : 30-06-2011 at 12:50. |
|
|||
|
|||
super dikke auto ... wat betaal je aan wegen belasting voor deze auto ???
mail me maar op mjbbusscher@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Km stand?
|
||||
|
||||
hele mooie jetta
zou wel mooi bij die van mij staan |
|
|||
|
|||
eventueel interesse in een jetta MK1?
|
|
|||
|
|||
Als het goed is gegaan heb ik je een mailtje gestuurd.
|
|
|||
|
|||
upje voor mijn oude liefde.....
|
|
|||
|
|||
ben te bereiken op dit emailadres:
corrado.cees@hotmail.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt aan de regio waar je woont. In de randstad betaal je een aanzienlijk stuk meer dan bijv in Zuid-Limburg
|
|||
|
|||
nog tekoop??
|
|
|||
|
|||
Nog te koop? Je hebt pm...
|