|
||||
|
||||
Jetta GTD
|
|
||||
|
||||
Aan het logo te zien op de achter klep wel, maar wist niet dat die ooit in gtd uitvoering geleverd zijn.
|
|
||||
|
||||
Ja , deze zijn gewoon origineel geleverd.
Ik weet alleen niet of de verbreders ook standaard zijn. Is misschien ook om eventuele roest te verbergen. Maar 4300 euro ik weet het niet!
|
||||
|
||||
Er zijn iid wel originele GTD's gemaakt ja , heb er zelf ook één
Wel een leuk ding trouwens en die logo's zijn heeeeel zeldzaam !
|
||||
|
||||
Oke, weer wat geleerd.
Het is wel veel geld wat de meneer ervoor vraagt maar ze zien er wel top uit op de foto. En altijd een setje winter wielen erbij. |
|
|||
|
|||
Jezus de denk dat ik maar is op zoek moet naar schijn vakantie huis, de buren hebben namelijk wel erg veel leuks staan.
http://www.volksforum.com/forum/sho...t=vakantie+huis Maar moet eerlijk toe geven, hij heeft wel iedere keer mooi spul. (met een mooie prijs) |
|
||||
|
||||
deze stond laatst nog in duitsland voor minder dan de helft van wat ie nu moet kosten
als dit echt de "verkoopprijs" is van belastingsvrije diesels (of GTDs) dan ga ik importeur worden van die dingen in NL
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 01-07-2011 at 12:20. |
|
||||
|
||||
hij heet nu ook weer een golf 2 td staan
goeie handel |
|
|||
|
|||
Quote:
precies, vaak is het luiigheid en is het makkelijk als zo'n ding al hier in NL is. En dus al die rompslomp niet heb om hem te halen! Nou, ik rij wel naar Duitsland toe en zeker als het me een paar rooitjes scheelt!
|
|||
|
|||
Wel nieuwe winterbanden die al 10 jaar niet meer worden gemaakt.
|
||||
|
||||
Die spatbordverbreders horen volgens mij op een GT versie. Potentiële roesthaarden.
Veel geld voor zo'n (leuke!) auto inderdaad. Eigenlijk te leuk om veel KM's mee te maken, want dan is hij gauw 'op'... Jens |
|
||||
|
||||
Ik heb even getwijfelt of ik deze GTD zou kopen (als hij nog in D te koop stond) en mijn GL weg doen.
Een GTD kom je niet alle dagen tegen maar voor bijna 2000euro vond ik hem dan toch te duur
|
|||
|
|||
Quote:
wat een gek joh! Dus hij vraagt nu dus gewoon het dubbele!!!
|
||||
|
||||
Belastingvrije LT oprijwagen kopen en in D gaan halen dit soort spul.
|
|
||||
|
||||
Quote:
zoek je iets bezonders? ik zal het halen voor u, en aan belastingsvrijeprijs verkopen