|
|||
|
|||
Golf 3 vr6 syncro!! schmidt th modern line !
Beste mensen ,
Ik heb even wat advies nodig!!! Ik ben in het bezit van een golf 3 vr6 syncro , deze ligt zeer laag en de wiel randen voor zijn beetje uitgerold! Ik wil me nieuwe velgen gaan halen SCHMIDT TH MODERNLINE 16 INCH 9J voor voor en achter met et 25 zal dit gaan passen . Graag iemand een reactie geven wat deze op de auto heeft of heeft gehad!!! Mvg Jeffrey |
|
||||
|
||||
gewoon even er onderschroeven en laten zakken
evt kan een rondtje door de straat ook geen kwaad :P
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moet ze nog kopen niet dat ik ze daelijk gekocht heb en ze passen niet ! Bedankt voor je reactie. Mvg jeffrey |
|
||||
|
||||
ik heb op mijn golf 3 16" th lines zitten achter 9j voor 8j en vallen beide net buiten de wielkas. Vooraan 9j ga je niet redden vrees ik. Ik heb achter 9j met de kasten gerold en raak de band nog als er mensen achter in de wagen zitten.
kijk maar even |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Ziet gaaf uit ik moet alleen gelijke maat erop hebben heb ik me laten vertellen omdat ik een syncro heb anders zou de visco koppeling kapot draaienis voor mij ff kl*te dus. Maar kom er wel uit.!! Bedankt voor je reactie. Mvg Jeffrey |
|
||||
|
||||
gaat om de rolomtrek van de banden.. 4 gelijke banden en je kan 8 en 9 j zetten
|
||||
|
||||
De oude GTI van Mike--1991 met rondom 9J:
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |