|
||||
|
||||
bbs rs lek!!!!
hallo beste forumers
ik heb een setje bbs rs gekocht en nu blijkt hij lek te zijn op de aansluiting van de rand en de velg zeg maar ze hebben dit gedaan met vloeibare pakking nu wil ik dit vervangen met een nieuw rubber en kit maar kan iemand mij vertellen waar ik die rubbers kan krijgen die er tussen horen ? en evt de juiste kit mvg, jeroen |
|
||||
|
||||
werkt niet met rubbers jeroen.. doe eens een search op het forum.. staat de wereld op.
randen goed schoonmaken, sikaflex en dan uitklokken en monteren
|
||||
|
||||
Heb afgelopen week op mijn werk nog een busje Sikaflex 291 geregeld voor een volksforum member
|
|
|||
|
|||
de mijne liepen ook leeg, heb ze toen weggebracht en die hebben er Beadsealer van RemaTipTop tussen gedaan. Nergens geen last meer van!
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 26-06-2011 at 12:59. |
|
||||
|
||||
misschien heb je hier wat aan.
http://www.the-polisher.com/id6.html
|
||||
|
||||
busje sikaflex 291 kost hier rond 10 euro in zwolle. Je moet naar een winkel gaan waar ze scheepswaar onderdelen verkopen altijd wel te krijgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
even mooi geregeld kerel ze zitten al inmekaar en gaan er van het weekend onder |
|
||||
|
||||
oke mooi mensen bedankt voor de tips maar het is al weer voor elkaar sixpak heeft ze even onder handen genomen
|