|
||||
|
||||
vw Jetta V
Deze is helaas nog niet zolang in ons bezit, maar om gezondheidsredenen zijn wij genoodzaakt deze auto te verkopen. Mijn vrouw vindt daarom het formaat van de auto niet fijn om mee te rijden. Wij stappen dus daarom over naar een kleinere benzine auto. Het liefst losse verkoop, maar inruil van een Seat Ibiza 5drs, een Golf5 5drs of Seat Leon 5drs vanaf bouwjaar 2006 is evt bespreekbaar.
Beschrijving: Merk: VOLKSWAGEN Model: JETTA 1.9 TDI COMFORTLINE ECC/PDC/LMV 4 DRS. 77 KW Bouwjaar: 1 - 2006 Km-stand: 99878 (wordt uiteraard nog wel dagelijks gebruikt) Carrosserie: Sedan 4 drs Brandstof: Diesel Transmissie: Handgesch. 5-bak Kleur: GRIJS Metallic PLATINUM GRIJS Gewicht: 1320 kg Motorinhoud: 1896 cc Vermogen: 77 kW Apk: 04-02-2012 vraagprijs:11.800 Opties, Extra's en Accessoires: 100% Dealeronderhouden ABS Airbag Bestuurder Airbag Passagier Airbag, zijdelings voor 2x Airconditioning, clima gescheiden Alarminstallatie Alu velgen 17 inch met 4 nieuwe banden!!! Bekerhouder voor Bestuurdersstoel hoogte verstelbaar Boordcomputer Buitentemperatuurmeter Bumpers in kleur van de carrosserie Centrale deurvergrendeling, afstandbediend Cruise control Dealeronderhouden Deelb. achterbank (ongelijke delen) Deelbare achterbank El. verstelbare spiegels, verwarmd Electrische ramen achter Electrische ramen voor ESP Gordijn/hoofd airbags achter Hoofdsteunen achter Lichtmetalen velgen Middenarmsteun achter Middenarmsteun voor Onderhoudsboekje aanwezig Park control achter Passagiersstoel hoogte verstelbaar Radio/CD Rokersvrije auto Startonderbreking Stuurbekrachtiging Traction control Verstelbaar stuur Warmtewerend getint glas Isofix Nieuw lederen stuurwiel (originele is aanwezig) Airco in dashboardkastje en armsteun alle keuringen zijn toegestaan uiteraard wel op eigen kosten deze auto is 100% Tegen meerprijs hebben wij ook een set winterwielen voor deze auto, het is een set 15inch lichtmetaal met 4xdunlop spwinter Last edited by hajee : 27-06-2011 at 17:09. |
|
|||
|
|||
kijk ik er over heen of ben je de prijs vergeten neer te zette
|
|
||||
|
||||
vraagprijs:11.800
|