|
|||
|
|||
probleem stationair lopen
Hello, ik heb een golf1 cabrio uit '88, alleen hij loopt niet stationair...ligt dat egt aan mijn carburateur?? als ik em opstart dan valt ie gelijk uit als ik geen gas geef. Ik hoor het graag!!
Gr Dweez |
|
||||
|
||||
Dit is nu de derde keer dat je dezelfde vraag stelt en voor de derde keer lever je geen motorspecificaties aan e.d. Ben je verbaasd dat je geen antwoordt krijgt als je geen aanknopingspunten geeft zoals motorinhoud, motorcode en evt carburateur type ?
Je bent wel volhoudend moet ik je nageven edit; ik heb gevraagd om je andere 2 posts te verwijderen.
Last edited by Audi1981 : 20-06-2011 at 11:15. |
|
||||
|
||||
Nog geen motorcode of kenteken beschikbaar ?
|
|
|||
|
|||
HEB PROBLEMEN MET HET STATIONAIR LOPEN VAN MIJN GOLF1 CABRIO UIT 1986. CO GEHALTE IS OOK NIET REGELBAAR. PIERBURG CARBURATEUR. WIE KAN MIJ VAN ADVIES DIENEN ? Gr. Ben Brouwer
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je ook een probleem met je caps lock, welkom op dit forum, leuk dat je je ook even voorgesteld hebt in het voorstel topic en het zou makkelijk zijn als je een motor code of kenteken had voor de mensen hier om te helpen zoeken naar jouw probleem en dat van de TS. Je ziet aan het ontbreken van de reacties hier dat medeforummers niet zo maar iets gaan roepen zonder goeie info
|