|
||||
|
||||
Intercooler opties?
Welke intercooler opties heb je allemaal bij een golf mk1?, ik weet dat die van een sprinter in het front past en dat je de accubak moet verplaatsen en bij een tdi motor de dynamosteun.
|
||||
|
||||
als ik jou was zou ik gewoon de maten in het front opnemen, en een intercooler opzoeken die het dichtste in de buurt komt.
En met 2 aansluitingen op de onderkant, kan je je accu ook op zn plek laten. |
|
|||
|
|||
sprinter intercooler en daar ff 2 allu eind tanks aan laten lassen, kun je ze inderdaad allebij aan de onderkant plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat moet dat kosten ongeveer weet je dat? En het plastic op de mercerdes intercooler is dat gelijmt o.i.d.?
Last edited by mark89769 : 18-06-2011 at 18:15. |
|
|||
|
|||
paar tientjes meestal.
|
|
|||
|
|||
sprinter intercooler past prima, ook met een 1.9tdi met originele dynamo en steun zelfs met de multiriem erop
accu op originele plaats laten staan enkel haaks monteren... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan toch maar is ff een sprinter intercooler halen om te passen, zitten er nog verschillen tussen sprinter intercoolers of zijn ze allemaal hetzelfde?
|
||||
|
||||
vandaag sprinter intercooler geprobeerd in te bouwen maar past voor geem meter... aansluiting aan distributiekant komt pal voor de dynamo zit slechts 3 of 4 cm tussen aansltuing en dynamo, ben bang dat ik hier geen geschikte silicone bocht voor kan vinden.
|
|||
|
|||
Quote:
haakse bocht naar onder, past prima... heb het zo gedaan op een mk1 1900tdi op mijn 1600TD heb ik zelfs een haakse bocht naar boven ( |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je hier een foto van voor mij?