![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, kon er zo geen fotos op krijgen dus heb de tekst hier nee gezet, voor fotos heb ik de link naar marktplaats hier ook neer gezet...
Te koop: in Zeer nette staat verkerende Volkswagen Golf type 2 Gti edition Blue waarvan er maar 1739 van zijn gemaakt... De auto is zowel technisch als uiterlijk altijd zeer goed onderhouden.. hij staat op splinternieuwe velgen met nieuwe banden.. ook heeft hij kortgeleden zijn onderhoud gehad, zoals nieuwe filters, olie, snaren en de distributieriem is toen vervangen.. ook heeft hij toen nieuwe remblokken en schijfen gekregen.. verder zijn alle onderhoudsboekjes aanwezig, zelfs de onderhoudsboekjes van zijn tijd in duitsland met de eigenaren enz enz... echt alles is nog aanwezig... apk tot 14-10-2011 verder zitten alle originele delen er nog op.... - electrische spiegels - stoelverwarming - open dakje - lederen blauwe bekleding - radio tape houders - electrisch verstelbare koplampen - gti stuur - stuurbekrachtiging - etc etc allemaal origineel fabrieks opties.. verder zit er ook nog een goede kwaliteit schroefset onder en is alles in kleur gespoten.. kortom een zeer nette, geen afgetrapte jongensbak, eerlijke gti... voor verdere vragen kunt u mij de hele dag telefonisch bereiken..... vraagprijs 3499,- http://link.marktplaats.nl/457832590 ![]() Last edited by Rookie1986 : 18-06-2011 at 16:58. |
|
|||
|
|||
![]() even uit je voorsteltopic gehaald. volgens mij moet dit hem zijn
![]() ![]() ![]() ![]() Edit: Prijs is verplicht.en het zijn geen orginele BBS velgen,maar Lenso's ![]() succes met de verkoop ![]() Last edited by HannoverEdition : 14-06-2011 at 20:09. |
|
||||
|
||||
![]() ja dat is um thanks
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() up up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() niemand interesse?
|
|
|||
|
|||
![]() Nogmaals.
![]() Geduld Douwe. Komt van zelf een liefhebber. Ups voor je ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staat deze nog te koop ?
|
|
||||
|
||||
![]() Link van MP doet het niet dus wrs niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Link zal het wel niet doen omdat de advertentie een beetje stoffig is..
|