|
||||
|
||||
Golf 2 1.3nz 5 deurs
Hallo,
Bij deze zal ik mijn auto hier ook maar eens laten zien! Het is een 1.3 van 1990. Is in 1998 ingevoerd vanuit Duitsland. Hier foto's nadat ik hem gekocht had! Daarna meteen een schroefset gehaald, en ik had nog een setje msw velgen liggen! Velgjes waren niet erg mooi meer, toen maar zwart gespoten, gti achterlichten en bijpassende reflector plaat! Ook nog een stukje buis op mijn uitlaat gelast om het net wat anders te maken! Toch niet helemaal tevreden over de achterkant, reflector plaat eraf gehaald, en normale achterlichten erin , en dan het witte deel ook oranje gemaakt. Daarna heb ik een setje centra teardrops gekocht. En natuurlijk even gepast: Wou er iets speciaals mee doen, ben toen zelf begonnen met polijsten: En banden besteld en natuurlijk gemonteerd: en heb ook mijn grootlicht units een beetje aangepast! Last edited by erik_jetta : 09-06-2011 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Zeer nette Golf!
Goed gedaan hoor Welke bandenmaat gebruik je nu?
|
|||
|
|||
ik ben echt verliefd op 5deurs :p
|
|
||||
|
||||
erg dik zoals hij er bij staat!
en de golf van ivo er nog bij op de foto ik heb zijn polo overgekocht maar wil zelf nu ook overstappen naar een golf mk2.. groeten matt |
|
||||
|
||||
mooie golf! waarmee heb je die achterlichten oranje gemaakt? ziet er goed uit en zie je niet veel!
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
||||
|
||||
Dikke MK2 kerel
|
||||
|
||||
Bedankt! moet alleen nog steeds spoorverbreders aan de achterkant plaatsen!
@ madison, banden maat is 165/40/15 @ matt202 , ivo heeft de golf niet meer, die is deze week gejat! |
|
||||
|
||||
Mooie auto geworden zo, kun je al gauw zien wat een verlaging en velgen doet met een auto.
|
||||
|
||||
ja ik las het van ivo zijn golf, heb hem op facebook.
ik zei al: goed onderdelen verkoop in de gaten houden. compleet zul je hem denk ik niet meer gaan vinden ben ik bang. lijkt me ook erg stug dat ze zon wagen jatten om te joyriden |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de auto wel terug word gevonden, alleen helemaal uit elkaar gehaald! En ik sta ervan te kijken dat de dief niet ergens is blijven vast hangen! Want ik hang wel eens vast, en die van ivo ligt net iets lager!
|
|
|||
|
|||
Dikke mk2, love de 5 deurs!
|
||||
|
||||
toenet even 2 cm spoorverbreders aan de achterkant erop gedaan!
Ben qua hoogte hetzelfde gebleven, heb alleen het stukje plastic van de wielranden eruit, en de wielranden omgeslagen! En nu nog een spoorverbreder aan de voorkant!! |
|
||||
|
||||
En even wat mooiere foto's gemaakt!
|
|
||||
|
||||
Grof! ziet er dik uit zo.
Wat heb je met die zwarte wieltjes gedaan wat er eerst op lagen? |
|
||||
|
||||
Wat een mooie Golf! Die velgen zijn echt mooi geworden, keer wat anders dan BBS velgen! Super
|
||||
|
||||
[QUOTE=roy-mk1]Grof! ziet er dik uit zo.
Wat heb je met die zwarte wieltjes gedaan wat er eerst op lagen?[/QUOTE die liggen nu op de lupo! Maar daar wil ik verbreed staal op doen, heb nog 2 setjes staal liggen. Een setje voor de lupo verbreden en de andere voor de golf. |
|
||||
|
||||
gisteren gespot op het industrieterrein in Sittard, zag er top uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad! was even naar een corrado gaan kijken die er te koop staat. misschien iets voor in de garage in men nieuwe huis! |
|
||||
|
||||
Vet zo met die velgen!
|
|
|||
|
|||
Erg gaaf ding !
Kleur, wielen en het aantal deuren zijn helemaal goed. |