|
||||
|
||||
Slotje! Verkocht!
Velgen zijn verkocht! Mag dicht
Drive safe, drive a Volkswagen! Last edited by Ddrag : 11-06-2011 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Ten eerste..dit zijn RS imi's ipv RM..
Maar BBS levert ze..maar ze zijn wel imi..??
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
waar te bezichtigen???
|
|
||||
|
||||
Woonplaats staat bij me username interface in de post, maar om het nog even te verduidelijken, te bezichtigen/op te halen in Huizen!
Tevens ff ad aangepast :P Haal RM en RS altijd door elkaar...Thanks for the heads up! BBS leverde ze, volgens de shop waar ze vandaan komen, maar zijn gestopt met de productie rond het faillisement. Foto btw van de ergste corrosie:
|
||||
|
||||
Zijn verdorie goeie imitatie's heb je misschien foto's van de achterkant?
|
||||
|
||||
zat er ook al vreemd na te kijken,
ziet er beter uit als die lenso sheit |
|
|||
|
|||
waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beter lezen graag @ Limburger: Foto van de achterkant heb ik niet maar kan ik zo wel even maken voor je.
|
||||
|
||||
Zoals je ziet zijn ze wel n beetje vies :P maar alle velgen zijn zwart gecoat aan de achterzijde/binnenkant Voor evt. kopers maak ik dat natuurlijk schoon!
|
||||
|
||||
Leuke wielen...maar zal dat verhaaltje van 'Geleverd door BBS' niet te serieus nemen...
Echte BBS-en hebben geen multiculturele steek en hebben ook niet zoveel oxidatie na 1 jaar... Maar goed...is de prijs ook naar..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Agh ik vind t goed zo..Nieuw heb ik 900 betaald en pas n jaar oud..(wel incl. banden)
|
||||
|
||||
Upje voor deze leuke set velgen met goeie banden
|
||||
|
||||
upske!
|
||||
|
||||
Onder voorbehoud verkocht!
|
||||
|
||||
Bij deze weer te koop..meneer had in gedachten dat het de originele meerdelige velgen waren..
|
||||
|
||||
Weer even onder de aandacht..hoop ze snel te kunnen verkopen, moeders begint te zeuren over de ruimte die het in neemt :P
|
||||
|
||||
Prijs nu 350 euro! Liggen echt in de weg..en dit is natuurlijk geen geld voor een redelijk knap setje die stoeprandschade-vrij is..
Drive safe, drive a Volkswagen! Last edited by Ddrag : 07-06-2011 at 14:52. |
|
||||
|
||||
ddrag, heb je een mail adres? of een telefoonnummer?
zie ze wel zitten voor onder mijn coupe gt! laat maar wat horen via een pb'tje als je wilt! Gr Jim |
|
||||
|
||||
Quote:
Velgen komen bij mij vandaan Maar dat verhaal van bbs etc klopt Niet?? Dat heb ik je ook nooit verteld?? Mvg Sjaak |
|
||||
|
||||
Beginpost aangepast, en excuus voor de verwarring.. heeft mijn geheugen het verkeerd opgeslagen! Wat wel zeker is, is dat dit geen lenzo's zijn en naar mijn mening een stuk knapper