|
||||
|
||||
Iemand nog belang bij wat Snap-On gereedschap?
|
|||
|
|||
:| 23.000 voor wat gereedschap?
|
|
||||
|
||||
Holy mother off #@$%& Als ik het geld toch eens had.
|
|
||||
|
||||
Ik heb aan twee setjes sleutels meestal wel genoeg. Wat zou je met de rest moeten?
|
||||
|
||||
nice, das wel een leuk gereedschapskistje maar ik kan er ook ni veel mee doen, vind het ook wel veel geld precies voor hetgeen er ligt.
|
||||
|
||||
wauw
|
|||
|
|||
heeft ie het gereedschap van Boyd Coddington overgenomen?
|
|
||||
|
||||
Hij zal wel 2 linker handen hebben
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
als je gewoon in je achtertuin staat te prutsen lukt alles al gauw met een steekring 10 en 13,maar voor een monteur is het toch wat behelpen
als ik alleen al kijk wat ik op m'n werk voor kar vol heb,en dat gebruik je toch echt allemaal....en dan heb ik het nog niet eens over de kast met gemeenschappelijk gereedschap. maar wel mooi spul dat snap-on,alleen jammer dat de levenslange garantie zo goed als nooit opgaat en het niet te betalen is.
|
||||
|
||||
Wij hebben bij ons aan de zaak ook bijna alles van snap-on.
En volgens mij valt dit bedrag nog wel mee. Ik hou niet bij wat alles kost maar wat me nog wel is bij gebleven is dat alleen de gereedschapskar die bij ons staat al dik over de 3000 euro ging toen. En dan had je er nog geen schroevendraaier in zitten. Maar dan heb je ook een hele goede gereedschaps kar. De kwaliteit is echt goed hoor, en goed gereedschap gaat er wel mee strijken vind ik. Mijn vader had een ratel die na 20 jaar intensief gebruik stuk ging. Deze werd gewoon onder garantie vervangen, dus de service is ook prima.
|
||||
|
||||
leuke QandA onder aan de pagina
Quote:
|
||||
|
||||
dit spul is nu ook voor bijna 34 duizend pond weg gegaan.
veel geld maar het is het ook wel waard