|
|||
|
|||
aansluitstuk tank verroest
Laatst wilde ik tanken, en de benzine stroomde direct over m'n achterband, de grond in. Blijkt het hele aansluitstuk naar de tank weg geroest te zijn.
Kan iemand mij adviseren of helpen. O ja, het gaat om een VW golf (2) cabrio uit 1992. Alvast bedankt. Vincent |
|
||||
|
||||
Golf 2 cabrio? Golf 1 denk ik dat je bedoelt. Je vulhals is rot, die zijn nieuw te verkrijgen en zijn redelijk makkelijk te vervangen
|
|
||||
|
||||
Goed voorsteltopic
Welkom!
|
||||
|
||||
Topic verplaatst.
|
|||
|
|||
Is een kwaaltje van de Golf 1 cabrio.
Vervangen is goed zelf te doen. Een imitatie vulhals (niet orgineel volkswagen) zijn voldoende verkrijgbaar bij vrijwel alle VW internetshops. Tip, als je toch je tank leegmaakt om de vulhals te vervangen, maak hem dan ook goed schoon van binnen. Waarschijnlijk is er ook roest in je tank gevallen. En dat kan weer in je brandstofpomp en leidingen gaan zitten en zorgen voor verstoppingen. Langs de kant van de weg staan omdat je torretje geen eten krijgt is niet leuk en komt altijd ongelegen.