|
|||
|
|||
Leen1972
Hoi VW liefhebbers,
Mijn naam is leen en sinds kort eigenaar van een jetta mk1 uit 1983. Het is een 1500 automaat en lekker origineel. Hij heeft iets meer dan 113.000 km gelopen. En zodra ik weet hoe ik een foto toe kan voegen zal ik dat ook zeker doen.
|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Leuk weer iemand met een Jetta Mk1 erbij, ze zijn echt in opkomst. Veel plezier ermee.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
[/IMG] Bedankt en hier is hij dan mijn jetta
|
||||
|
||||
Toevallig, ik heb de zelfde alleen een coupe, en een 1.3. Maar wel de zelfde kleur Papyrusgrünn Metallic. Redelijk zeldzame kleur geloof ik.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
mooie auto leen!
veel plezier ermee, maar dat zit wel goed. hier nog twee foto's! tot vrijdag
|
||||
|
||||
vraag voor de kenners:
vandaag heb ik wat onderdelen besteld voor een onderhoudsbeurtje en kwam ik tot de conclusie dat op de kop 1.6 staat. ik dacht dat alleen de automaatjes met een 1.5 motor waren geleverd, hoe kan het dan dat er op de kop 1.6 staat?
|
||||
|
||||
waarschijnlijk gewoon een JB blok en das 1.5 en daar staat altijd 1.6 op. Weet niet exact waarom en ga ook maar niet gokken.
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
En misschien had VW geen zin om de gietmal voor de kop aan te passen ?
|
|
||||
|
||||
Welkom! Mooie auto
Bij mijn weten is dezelfde kop gebruikt als voor een 1.6 fp motor en idd nooit aangepast Anders kan ik het ook niet verklaren? |