|
|||
|
|||
Onderdelen
MKII-8V GTI '85 -> ? Last edited by Nol : 28-10-2011 at 16:36. Reason: nieuwe delen toegevoegd |
|
||||
|
||||
Zijn deze schijven ook voor g60 of niet geventileerd?
Tot morgen |
|
||||
|
||||
ik wil de mk1 achterlichten!
|
||||
|
||||
Toevallig nog een 2y bak liggen?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
hand grepen voor mij gereserveerd??
|
|
||||
|
||||
VDO meters VW-Motorsport nog te koop? Zo ja heb ik daar interesse in.. In mis de meters in mijn Votex middenconsole.. Ik neem aan dat ze daar inpassen??
PB me maar! Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
hoeveel adapters zijn het? 2 of 4 ? (pb me even aub)
|
||||
|
||||
Heb je de meters nog?
de losse.Dan zijn ze bij deze verkocht. |
|
|||
|
|||
Is de witte g60 teller nog tekoop
|
|
|||
|
|||
Heb interesse in de twee elektrische spiegels oud model (84-87). Kom jij toevallig naar VAG Fest in Boom bij Antwerpen? Zou je deze kunnen meebrengen? Zoniet, hoeveel kost het om deze op te sturen?
Gr, Marc |
|
|||
|
|||
Losse Vdo metertjes nog te koop?
|
|
|||
|
|||
losse vdo meters nog te koop? en de injectors wil ik graag hebben!!
|
|
|||
|
|||
hey michel hier kunne de electrice spiegels opgestuurt worden naar belgie. dan neem ik ze zeker en vast heb je soms nog een gti logo achteraan oud model 85 spiegels ook oud model.....
|
|
|||
|
|||
please
Thx!