|
||||
|
||||
oliedrukmeter, voltmeter in gti, mooi?
heej mensen,
heb even een klein vraagje. ik was pas aan het rondkijken, en omdat ik nogal van details enzo hou, kwam ik op het idee om een voltmeter en oliedrukmeter in mijn golf in te bouwen. en misschien ook een vaccuum meter. en mijn vraag dus, is dit te doen op een gti 16v kr? en nog belangrijker, waar kan ik de meters het beste neerzetten, en heeft iemand hier ervaring mee? want heb beetje rondgezocht, maar kan niet echt fotos vinden van zoiets in een golf 2
|
||||
|
||||
zoek maar eens op votex console.
Dit zijn console's die je mits aanpassing van je middenstuk kunt plaatsen. Staan af en toe wel eens te koop op het forum. Men maat heeft er ook 1 in zen 16V staan. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon 3 meters op de plek zitten waar normaal de radio zit. Heb je ze duidelijk zichtbaar . De radio heb ik mijn midden console gebouwd en dat is ..... Votex console. Ik kan eventueel wel een foto maken.
Last edited by hummer : 18-05-2011 at 12:31. |
|
||||
|
||||
foto's zijn altijd welkom
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben ooit eens digitale meters tegen gekomen dit je op de plaats van de achterruitverwarming- en mistlicht schakelaar kan zetten (ik meen bij ruudsvwshop)
Zag ook netjes uit maar kan ze nu nergens meer vinden
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt al vaak gezien. Maar ik heb ze liever op dezelfde hoogte met de rest van de Klokken KM teller etc. Als je de meters naar onder zet zijn ze minder leesbaar en je moet je blik volledig afwinden om alles goed af te kunnen lezen. Is mijn mening natuurlijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek maar eens op user Batan in het int. gedeelte.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=219051
is iets actueler, al moet ik zeggen dat de duostyling site er niet echt bijgewerkt meer uitziek eigenlijk. Zowat alles is uitverkocht en de laatste up-dates staan ergens op 2007..
Last edited by MauSeR35 : 18-05-2011 at 19:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
moet zeggen dat da der ook wel netjes uitziet maar ik denk dat ik zelf toch meer naar het votex idee ga, dan kan ik de rest origineel houden. digitale meters zien er eerlijk gezegd ook wel mooi uit toch maar eens het een en ander gaan overwegen
|
||||
|
||||
Quote:
mag ik trouwes vrage waarom je een olietemperatuur meter hebt terwijl je een MFA display hebt? of heb ik dit verkeerd gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn ze inderdaad Vindt dat er heel netjes uitzien, alsof het origineel zo hoort
|
|||
|
|||
iemand ervaring met de meters van Conrad, de guues meters?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat ik nooit het of de MFA gebruik. |
|
||||
|
||||
weet iemand mss nog een votex console? had ze ook al nieuw gevonde ergus in engeland, iemand hier ervaring mee?
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek even op Marktplaats bij VW onderdelen naar de plaats Leuvenheim daar zit iemand die veel Golf 2 demonteert Die jongen heet volgens mij Arie . |
|
||||
|
||||
Quote:
Die nieuwe zijn troep. Hard en glimmend goedkoop prul plastic.
|
|||
|
|||
ja hoor heb ik nog, met metertjes €95,-