|
||||
|
||||
Speciale Lupo 3L
Wel een heel speciale Lupo 3L op MP. Het is een Rottmair Georg Editie. Ik heb er nooit van gehoord, maar vindt hem wel het vermelden waard hier.
Interieur is een beetje jammer voor een dergelijke auto. Vraagprijs is niet zo gek in vergelijking met de andere 3L op MP. http://link.marktplaats.nl/448876760 |
|
||||
|
||||
Ik vind hem spuuglelijk, sorry.
|
|||
|
|||
geeft niks, denk dat je niet de enige bent
|
|
||||
|
||||
Zwart rollen en gaan!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Welke stagiar heeft ooit de "guts" gehad om die verf in de spuit te doen en dat los te laten op die Lupo......grrrrrrr.........
|
||||
|
||||
Zijn gewoon het "nieuwe model" Seat arosa achterlichten. Kan me niet voorstellen dat VW dacht "laten we voor de verandering eens Seat onderdelen gebruiken voor een VW" in plaats van andersom.
|
|
||||
|
||||
deze kleur was in de jaren 90 nog wel populair nu niet meer !
vraag me ook af of dit echt standaard is ! heb zo mn twijfels |
|
||||
|
||||
volgens mij heet ie gewoon zelf Rottmair Georg, mooi is anders iig
|
||||
|
||||
En dan die afbladerende lak , en beschadigde bumpers..............die lak kost 500 euro per liter ! Duur herstelklusje dus ,maar voor dat geld kun je m ook gelijk in een andere kleur zetten
|
||||
|
||||
Quote:
klopt ! heb even gegoogeld maar is niks van bekend van deze kleur ! is gewoon gelul |
|
||||
|
||||
Is gewoon een gewone Lupo 3L overgespoten in een strontvliegkleur.
Rottmair Georg is een verkooppraatje....google zegt: ROTTMAIR GEORG KFZWERKSTATT BIESELBACH Kurzprofil: Auto Reparaturwerkstätten und Einzelhändler Staat in ieder geval niet bij dat `t de mooiste Lupo van Nederland is....dat heeft ie iig wel door
|
||||
|
||||
Is volgens mij een originele lak van honda of rover van een aantal jaren terug, ergens rijdt er een polo rond met dezelfde kleur.
Hotwheels kleurtje
|
||||
|
||||
Bij dit soort teksten haak ik gelijk af!
"Voor verdere vragen wil ik dat u telefonisch contact met mij opneemt. Mocht ik u geen antwoord geven, dan zal ik u om tijd vragen om contact op te nemen met de werkelijke eigenaar."
|
|||
|
|||
tis gewoon een overgespoten 3L met een TE dure lak, meer is het niet!
|
||||
|
||||
Quote:
Ofwel een 3L lupo met nog meer kinderziektes dan de gemiddelde |
|
|||
|
|||
Die 33kw is ook om te huilen...