|
|||
|
|||
T2 doka '79
Te koop,
een T2 doka van 1979 met 2 liter motor en dubbele carburateurs auto moet wel opgeknapt worden of als ratlook de show stelen er is een kriksteun slecht auto moet nog wel ingevoerd worden (Duitsland) handgrepen zijn ondertussen gemonteerd prijs 2450 gr. Erik
Touran highline '03 (daily) golf mk1 GTI '84 G60 Last edited by erik gti : 13-05-2011 at 16:02. |
|
||||
|
||||
Geïmporteerd worden uit?
|
|||
|
|||
Nog afkeur punten? En hoe is hij motorisch?
|
|
|||
|
|||
hij komt uit duitsland
ik ben er gewoon mee naar nederland komen rijden ik weet dat er een kriksteun slecht is maar ik heb hem in de schuur gezet en daar staat hij nu al 1.5 jaar ik kom er niet aan toe Gr Erik
|
|||
|
|||
check pb
|
|
|||
|
|||
uppie
|
||||
|
||||
denk toch dat je wat meer interesse creeert als je wat meer info op papier hebt....
Welke werkzaamheden (globaal - denk aan bijv. het laswerk, remmen etc.)? Wat is de km-stand? Zijn alle papieren voor de invoer aanwezig? Loopt de motor überhaupt nog na 1,5 jaar stil staan? Zo op het oog ziet het er best aardig uit, maar foto's van de onderzijde zouden bijv. ook helpen! Niet om te zeiken, maar ik denk dat als je aan kan tonen dat hij niet "snot-rot" is je deze doka voor dit geld zo kwijt bent! (het is dat ik de centen niet heb liggen )
|
||||
|
||||
inruil mogelijk?
|
|
||||
|
||||
en up
|
|
|||
|
|||
T2 doka
is deze nog te koop, of al weg?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je even een mail moet sturen
Hij is wel online geweest . . . . |
|
|||
|
|||
hij is er nog
mvg Erik
|
|||
|
|||
up !!!!
nog steeds wachtend op een nieuwe baas
|
||||
|
||||
Jemig man, ben je nou nog steeds niet van dat ding af.
Om de Doka te verkopen zou ik wel wat meer info geven en foto's hoe de bus er nu bij staat. Zo buiten in de regen, doet zo'n auto geen goed. |
|
|||
|
|||
verkocht, kan op slot