|
||||
|
||||
Golf 1 GTI Pookknop, hoe ziet deze er uit?
Jongens, wie heeft er voor mij een afbeelding van een originele Golf 1 GTI pookknop? Ook zou ik graag weten wat zo'n originele pookknop waard is.
|
|||
|
|||
www.google.nl
Nieuw ca 35 euro. 2ehands??? 15 a 20 euro. http://shop.bolku.nl/product_info.p...c1231bdcc8e81c1 Last edited by Domi : 10-05-2011 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Nieuw 18,95 euro.
35 is te veel. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ze bestaan ook nog zonder schakelpatroon geloof ik.
|
||||
|
||||
Klopt, ik heb er ook 1 zonder versnellingen op de knop
|
||||
|
||||
De eerste serie (4-bak) had ze zonder schakelpatroon. De latere (dus met 5-bak) heeft ze met patroon.
Imitatie zijn ze nog te krijgen. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog 1 liggen zonder patroon. Leuk hebbe-dingetje
|
||||
|
||||
Ik dacht al even dat ik dus geen originele had. Maar ik heb er dus eentje van een 4-bak zonder het schakelpatroon. Zijn deze zeldzamer dan? Volgens mijn oom, waar ik deze pookknop heb gevonden op de zolder, komt ie in ieder geval van een oude GTI af waar zijn zus een tijd in heeft gereden.
Zijn die van een 4 bak dan ook zeldzamer? En in welk model GTI zat een 4 bak? Die met de kleine achterlichten?
|
||||
|
||||
van kamei heb je ze ook zonder patroon.
|
|||
|
|||
Quote:
+ 10tje verzendkosten
|
||||
|
||||
en hoe zit het met een golf 2 gti? ik heb geen golf balletje volgenmij hoord dat wel, denk dat ze hem verandert hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info jongens. Ik ga eens kijken wat ik met die van mij gaan doen. Ik denk dat ik hem maar de verkoop in doe. Heeft iemand er tenminste nog wat aan.