|
|||
|
|||
23-07: Keversite Circuitdag 2005 ‘Midland Circuit Lelystad’
De Keversite Circuitdag 2005 ‘Midland Circuit Lelystad’
Op 23 juli, 2005 organiseert de Keversite.nl een circuitspektakel op het Midland circuit te Lelystad. Voor de Nederlandse Volkswagen Kever scène is een nieuw tijdperk aangebroken. Na jaren van eenzijdige evenementen is er onder de huidige keverrijders behoefte aan iets anders, iets vernieuwend. Naar aanleiding hiervan wordt gezamenlijk met de Keversite.nl de “Keversite Circuitdag” georganiseerd. Zoals de titel al luidt, een Circuitdag waarbij ieder persoon met ieder type kever op het Midland Circuit te Lelystad kan racen. Iets unieks in Nederland op Kever gebied. Het terrein waar het evenement wordt georganiseerd, is het bekende Midland Racing Circuit te Lelystad. Het terrein van circa 100.000 m² wordt verdeeld in vier delen. Het circuit, de kartbaan, het off-road terrein en het terrein waar de kevers worden tentoongesteld en geparkeerd. Het circuit zelf biedt vele mogelijkheden, het bestaat uit 2 delen een ovaal van 425 meter en een parcours binnen het circuit van 1100 meter. Hierop zal de gehele dag gereden worden. Aan het circuit zit tevens een complete pitstraat met jurytoren en een tijdwaarneming centrum. Naast deze jurytoren staan 3 tribunes voor de bezoekers. Een van deze drie tribunes is overdekt, gezamenlijk bieden deze tribunes plaats voor 600 personen. Naast een circuit, biedt het terrein nog twee andere unieke locaties: Het off-road terrein biedt vele mogelijkheden, en is uitermate geschikt voor de vergeten en veel te weinig geziene buggy-scene. In geen enkel groot evenement wordt de buggy-scene een uitdaging aangeboden. Met een lengte van 1250 meter vormt het terrein met zijn verschillende onderdelen zelfs een uitdaging voor de ervaren buggyrijder. Door de verschillende heuvels, hindernissen en waterbakken, zal de beginnende en ervaren buggyrijder zijn of haar handen vol hebben. De kartbaan is aantrekkelijk voor het gehele gezin. Jong en oud kunnen hier racen met een kart. Het evenement zal gericht zijn op het hele gezin en de diversiteit van de keverrijders. Dit is wat dit evenement succesvol maakt. Niet alleen de keverfreak moet tevreden zijn. Activiteiten deze dag:
Kijk voor meer informatie op: www.keversitecircuitdag.nl Tot ziens, de K.C.D. Crew!
www.aircooledfileslibrary.com '65 type11 in resto, t2a to come! Last edited by bjorn : 05-03-2005 at 02:29. |
|
||||
|
||||
Heeeeel Erg Vet !!!!!
|
|
||||
|
||||
Dammit! Op vakantie...
|
||||
|
||||
Wij ook
|
|
||||
|
||||
ik ben er bij, heb nog geen vakantie geboekt, dus moet goedkomen,,,
|
||||
|
||||
Stoer
|
||||
|
||||
jammer dan ben ik op vakantie , en ik kom er niet voor terug ( ik zal jullie voor zijn...)
|
||||
|
||||
VET!!!! Ik zorg wel dat ik niet op vakantie ben dan! Daar wil ik bij zijn!
|
|
||||
|
||||
Wij zullen er ook zijn!!! Niet op t cicuit helaas, daar is ons 1300tje niet snel genoeg voor...
Maar kijken is ook leuk!! Gr. Kai |
|
|||
|
|||
AAAArg pa jarig....kan ie ook niets aan doen, maarja....
|
||||
|
||||
Quote:
neem je `m mee
|
||||
|
||||
i'll be there
|
|||
|
|||
Yessss
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Das mooi man!
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog niet ingeschreven zijn voor de behendigheidsproef of sprint, nog een laatste kans om dit te doen! De ultieme kans om je voertuig beter te leren kennen. Over twee weken is het zover, de Keversite Circuitdag 2005.
De website is weer bijgewerkt! |
|
||||
|
||||
bij mij staat ie dag ook gereserveerd voor deze meeting
dus wij zijn erbij
|
||||
|
||||
kom zeer waarchijnlijk ook ff koekeloeren.
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook!
|