|
|||
|
|||
vw volkswagen t3 syncro 14" verkocht
Volkswagen t3 syncro 14" uit 11-1985 belastingvrij dus!! 1 van de weinige.
Deze syncro heeft een 1900 dg motor. Voor en achter een dwarssper. Achterruit wisser met sproeier. Voorruitwisser met interval. Trekhaak. 8 persoons bruin skai interieur. Verwarmingsbak naar achteren. Doorloop tussen de voorstoelen. Dagteller en klok. Dashboard bak met vakken. Vierkante koplampen met gril. (rond in overleg te plaatsen) Staat rondom op grof profiel winterbanden. Visco werkt. Motor werkt goed en is kurkdroog. Reeds vervangen en gemonteerd: Nieuwe aandrijfassen voor. Nieuwe uitlaat. Alle stalen remleidingen vervangen voor koper. Alle flexibele remleidingen vervangen. Nieuwe achterremmen met cillinders. nieuwe accu. Alle olie van vooras, versnellingsbak en motor vervangen. Nieuwe bougi's, kabels, bobine, ecu, rotor en verdeler. Div nieuwe delen zoals hoesen aandrijfas stuurkogels en fuseekogels. Aan de linker zijkant heb ik al een nieuw stuk in gelast en gedeeltelijk geplamuurd, de toplaag zal nog afgemaakt moeten worden net als de rechter zijde. Ik heb er ook een nieuwe set voorwiellagers bij, deze moeten nog gemonteerd worden. Mankementen zijn de choke werkt niet goed en na lang rijden hoor je het koppelingslager geluid maken. Ik rij de auto dagelijks dus wordt gewoon gebruikt maar gaat weg vanwege te veel projecten en aanschaf van een nieuwe auto De auto heeft apk tot +- 10e maand Vraagprijs is 3800,- en te bezichtigen in beverwijk. E-mail voor meer info spijlbus@casema.nl Last edited by spijlbus : 12-08-2011 at 22:21. Reason: verkocht |