|
||||
|
||||
Donkere niet heldere kruis koplampen
zoals de titel al verraad ben ik op zoek naar een nette set.
donkere niet heldere kruis koplampen met goede hele glazen beetje steen slag maakt niet uit. heb evt een setje heldere met kruis, een setje helder rood/ witte achter lichten of een setje rood witte fifft niet heldere achterlichten te ruil let op het is voor een Golf II wat ik zoek en wat ik evt te ruil heb.
|
|||
|
|||
moet je even goed hier op t forum kijken, volgens mij werd er gister nog een setje aangeboden
|
|
||||
|
||||
jammer genoeg nog steeds op zoek.,
|
||||
|
||||
Hier heb ik mijn setje vandaan gehaald niet zo duur en goede service.
http://www.vw-wobshop.nl/index.php?...0000029&lang=NL
|
||||
|
||||
ok dan, jij heb ze dus daar vandaan ze zijn zo te zien niet helder op de foto zoals ik zoek.
denk dat ik ook maar eens een setje ga bestellen. bedankt voor de info.
|
||||
|
||||
Quote:
Is het beeld van zo een koplamp ook goed?
|
||||
|
||||
jazeker, je kan ze perfect afstellen d.m.v 2 vijsjes om de hoogte in te stellen en de juiste hoek. Ik heb er zelfs nog een aftermarktet xenon kit ingestoken. Ik heb de paarse smoke lichten met een kruis. en in tegenstelling tot mijn andere set lichten verkleurd het glas zelfs niet dus goede kwaliteit!
|
||||
|
||||
heb de lampen zojuist besteld.
|
||||
|
||||
heb de lampen netjes binnen gehad van WOBSHOP.
jammer genoeg had hij ze zelf niet meer liggen, maar via een andere leverancier heeft ie er toch aan kunnen komen koste hun iets extra's en mij ook maar ben er zeer tevreden mee. zelfs toen de lampen binnen kwamen nog een leuke attentie in de doos erbij bedankt voor de goede service WOBSHOP.