|
|||
|
|||
schakelmechanisme reviseren Golf 2
Zoals te zien is in dit topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84418) heb ik mijn achteruit-versnelling eruit liggen en dient het mechanisme gereviseerd te worden.
Ik had al een tijdje een flinke speling in de versnellingspook zitten doordat de schakelbal versleten was, waardoor hij af en toe al wat lastig schakelde. Heb toen te horen gekregen dat ik een bepaald revisiesetje moest kopen en heb dat toen gedaan op de clausvonessen.de site. Ben alleen bang dat ik er zelf niet technisch genoeg voor ben om het te vervangen. Misschien dat iemand in de omgeving Gelderland/Overijssel dit voor mij (liefst aankomend weekend) kan doen? Of wanneer het makkelijk en "zo gebeurd" zou zijn, het mij misschien uit proberen te leggen via een bericht hier in dit topic? |
|
||||
|
||||
Als het goed is zit er bij die set een gebruiksaanwijzing toch?
Zat er bij mij wel bij iig, maar heb hem helaas weggegooid.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee hoor, bij die setjes bij claus von essen zit geen handleiding. Maar zo moeilijk is het niet als je een beetje handig bent en een brug hebt. |
|
|||
|
|||
Heb geen brug en ben bang dat ik er niet handig genoeg voor ben, omdat ik niet precies weet hoe het gedaan moet worden.
|
|
|||
|
|||
Wil je er nieuwe schakelstangen op zetten? stelt weinig voor hoor
1.Oude er af, even dat clipje bij de kogel los halen 2. kogels schoonmaken 3. Vet er op 4. Nieuwe stang er op 5.Rijden |
|
||||
|
||||
stelt idd niks voor.
Geoon auto op asssteunen plaatsen en onder de auto gaan liggen. Doppie en sleutel 10 mee en alles wijst zig vanzelf. Goodluck