|
|||
|
|||
golf 1 gti pirelli w64 koperbruin 1000,-
http://link.marktplaats.nl/442476830
schuur opruiming. golf 1 gti pirelli 1.8 koperbruin w64. restauratie opject. kenteken aanwezig maar geschorst. redelijke complete auto maar dient gerestaureerd te worden. auto heeft gelopen alleen koppeling is defect. vaste prijs 1000,- Last edited by Golf1onderdelen : 24-04-2011 at 13:39. |
|
||||
|
||||
Foto's zouden het in dit geval goed doen.....
|
|||
|
|||
foto's staan er nu bij.
|
|
|||
|
|||
wat voor staat is hij , dus hoe zijn de dorpels en achteras ophanging?
Reserve wielbak? En wat is "redelijk " kompleet? EVentueel wat duidelijkere foto`s misschien? |
|
|||
|
|||
zoals ik weet is de rechter dorpel weg ook de zijkanten onder de achter bumper.r achter heeft hij wat schade bij het achterwiel.de linker voorscherm heeft schade.auto is compleet met interieur maar alles zit er los bij.
heb zoveel onderdelen liggen dat hij altijd compleet kan. ik heb de auto 1x aan de loop gehad en deze liep goed. het motorblok is in de 28 jaar nog nooit schoongemaakt. op de foto's van mpl is te zien dat hij al 8 jaar in de schuur staat. ik zal kijken of ik wat duidelijker foto's kan maken. |
|
||||
|
||||
stond deze een tijd terug ook niet te koop, toen nog met duits kenteken? teon zaten er iig nog wat pirelli kenmerken op?
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee dat was deze auto niet.dit nl kenteken is van 1996 en is in 2003 voor het laatst apk gekeurd. |
|
||||
|
||||
Hallo Ik heb je gebeld maar kon je niet berijken.
Heb je toevallig al gekeken? Ik hoor graag iets van je. Gr Ruud |
|
|||
|
|||
Quote:
dan was ik ff naar de opslag van de winterbanden of tussen de middag naar de tnt. maar ben vandaag weer gewoon te berijken. ik heb gekeken en alles licht erwel.heb het mooiste er tussen weg gezocht. ik hoor wel van je. |
|
|||
|
|||
gereserveerd.
|