#1
|
|||
|
|||
kabelboom van een golf 2 op een golf 1
Ik heb in mijn golf 1 cabrio nu een kabelboom van een 2 zitten, omdat deze zekeringkast minder gevoelig is. nu heb ik alleen het probleem dat ik een cockpit heb met 1 aansluiting, en de kabelboom die ik heb, is voor een cockpit met 2 aansluitingen. heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?
Alvast bedankt! |
#2
|
||||
|
||||
cockpit nemen met 2 aansluitingen?!?!
|
#3
|
|||
|
|||
nee die past niet in me dashboard... en ander dashboard ik ook geen optie, want ik heb nu een hele mooie
|
#4
|
||||
|
||||
Waarvoor zou een kabelboom/zekeringskast van een 2 minder gevoelig zijn dan een kabelboom van golf 1?
Vroeg type golf 2, is hetzelfde als de cabriolet |
#5
|
|||
|
|||
ja weet het ook niet precies, dit is mij geadviseerd. De kabelboom van me 1 is ook slecht en is aan geknoeid. Maar deze kabelboom en zekeringenkast is wel anders als van een 1. deze kabelboom is met die grote rechthoekige stekker onder het dashboard
|
#6
|
||||
|
||||
Even de draden omsolderen kleur op kleur,dit heb ik ook gedaan om een teller van een 2 in een 1 te zetten.
|
#7
|
|||
|
|||
Ja maar de kleuren zijn anders... moet eigenlijk weten welke aansluiting waarvoor is van de cockpit van golf 1. heb een cockpit van een golf 2 liggen (met 2 aansluitingen dus) en daar staat het op de cockpit op wat het is..
|
#8
|
|||
|
|||
Als je een schema hebt van de kabelboom en teller kan je alles zo omzetten.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#9
|
|||
|
|||
Ja ik moet eigenlijk een elektrisch schema hebben van de kabelboom naar de cockpit van een golf 1, heb al op internet gezocht, maar kan niks vinden, is allemaal met 2 stekkers... Iemand een idee??
|
#10
|
||||
|
||||
Als je niks kan vinden op internet kan je altijd nog een Hayes manual kopen, hier staat ook veel van de schema's in. dacht gewoon verkrijgbaar op Bol.com
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |
#11
|
||||
|
||||
Check je pm
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) |
#12
|
||||
|
||||
Dat is vreemd,bij mijn 80er golf waren de kleuren het zelfde als de vroege golf 2 teller met 2 stekkers.
Bij mij werkt alles. |
#13
|
|||
|
|||
Heb net nog effe gekeken, kleuren zijn idd hetzelfde, maar op de kabelboom van de 2, hou ik 2 draden over.. Een gele die zit op " oel 1.8 bar". En een rood-zwarte, die zit op " kl61". Op welke plek van de stekker voor de mk1 moet ik die laten?
Bovendien heb ik de stekker voor de lichtschakelaar ook overgezet, en hou ik een bruine draad over (massa?) maar op de stekker van de 1 zit ie dus niet, gewoon maar vergeten dan? Last edited by Apenhaar : 12-04-2011 at 21:52. |
#14
|
|||
|
|||
die gele is voor de oliedruk
Heb je wat meer info over de mk2 boom ? van welke positie komt de rood-zwarte draad ?
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#15
|
|||
|
|||
okee, maar waar moet ik die laten dan? want op de stekker van de 1 zit ook oliedruk neem ik aan...?
de cockpit van de 2 heeft dan denk ik 2 draden voor oliedruk, want er was er ook 1 die zat op: 'oel 0,3 bar' de mk2 boom komt uit een golf, maar heb geen idee uit welk jaar ofzo... |
#16
|
|||
|
|||
van waar ben je? ik heb wel de schema's die je kan lenen
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#17
|
|||
|
|||
Ik kom uit de buurt van gorinchem. Kan je ze anders inscannen??
|
#18
|
|||
|
|||
Welk type zek kast heb je ?
En voor welke motor is het ? Wat voor een teller heb je ? Mag eventueel met foto's Dan kan ik ff kijken of ik de goede kan vinden
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |