|
||||
|
||||
De Goof
Hallo,
Lees al een poosje mee,maar word nu wel eens tijd om me voortestellen. Mijn naam is Jan-Willem,21 jaar jong en kom uit Emmeloord. Sinds een poosje de eigenaar van een caddy mk1 uit '89. Hier voor heb ik een polo 6n gereden,deze staat nu bij broertje lief Mijn grote hobby (naast de caddy nu ) is modelvliegen en dan metname de heli's Verder doe ik de opleiding voor brood/banketbakker BBL in Zwolle,waar ik nu in mijn laatste jaar zit. Op maandag naar school en de rest van de week op Urk te vinden waar ik al weer 4jaar werk bij Bakkerij Brouwer. Maarja genoeg gekletst tijd voor wat plaatjes Wat foto's van hoe hij ooit was 2 eigenaren terug bekende van hier ? . Toen opgeknapt door die eigenaar. De caddy nu met andere velgen,deze komen van de polo af Met onderlipje En originele bumper erop. Gele mistlamp (nu met rooster er voor geen pic van nog). De planning verder: - Kenteken platen met opgelegde letters. - Schuifraampje achter, deze ligt inmiddels al thuis - Terug naar 13'' verbreed staal. - Chromen rand voor de grill - Bed afdekking bedenken, heb al diverse oplossingen gezien maar wil niks definitiefs erop. Meer zoiets als op boten gebruikt word met latjes en een zeiltje. - Laten bodem in de bak leggen,ligt nu steigerhout in met afwateringsgaten erin, bedoeling is deze er dan boven op te leggen. Verder gewoon genieten ! |
|
||||
|
||||
blijft leuk zo un caddy!! heb dr zelf ook een
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding! Ipv van 13" verbreed staal heb ik evt een setje 13x6J bbs mahle. Staat m denk ik ook wel goed kijk ff in het verkooptopic zou ik zeggen
Greetz!
|
||||
|
||||
Aloha!
|
|||
|
|||
hey welkom wat weegt zo`n caddy op kenteken ?
|
||||
|
||||
welkom,ik kom jou dus vaak tegen......
leuke caddy
|
||||
|
||||
Quote:
is zo terug te vinden op http://publiek.vwe.nl/ gewicht is 960 kg Wegenbelasting Bedrag 3 maanden € 59,00 Bedrag 12 maanden € 224,00
|
||||
|
||||
Welkom,mooie auto!
|
|
|||
|
|||
Quote:
en bedankt he