|
||||
|
||||
Foto's Mid winter meeting Vw-speed
Wie heeft ze al?? Ik ben wel daar geweest maar had geen eigen camera bij....
Veel bekenden daar gezien zeg, vetjes Ben benieuwd post ze maar!! |
|
||||
|
||||
had ook m'n camera niet mee...
Maar petje af voor de heren en dames van VW-SPEED.NL! Het was ontzettend goed georganiseerd!!! TOPPIE!!! |
|
||||
|
||||
yup, supers.. was een pokke-eind rijden. maar het was het pekelhappen wel waard. wel errrrug koud
|
||||
|
||||
Ook geen camera.
Bedankt VW-Speed.nl was gezellig
|
||||
|
||||
heb trouwens wel Berend gemist voor de jetta lamp ben er een paar keer langsgelopen maar niemand bij de auto en had geen nummer. balen....
|
||||
|
||||
Niemand foto's? snik snik, was heel gezellig!!
Inderdaad bedankt vw-speed en befkev de volgende keer de afstandbediening meenemen, 142 decibel met de subwoofers op -8 is niet optimaal |
|
||||
|
||||
kijk ff op vw forum.......als je tenminste een ander forum durft te bezoeken...zonder straatvrees... :p
|
||||
|
||||
Quote:
huh? bestaat er nog een forum voor vw's dan? :biggrin: |
|
||||
|
||||
Was erg leuke meeting... twijfelde nog om te gaan... in dikke sneeuw vertrokken, en veel gegleden, maar lekker rustig aan gedaan.... onderweg dachten we nog iemand uit de sloot te moeten vissen, maar die waren er al uit... Toch vond die vrouw een praatje wel even leuk... Maar wat een pokke eind! dik 200 km....(terug weg dus nog eens...)
Auto was echt niet meer om aan te zien... Maar dat was ie al niet met die velgen van mij... :p Leuke handel gedaan ook... En was lekker warm in de hal! geslaagde dag!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik had ff een briefje met mn nummer achter t glas moeten douwen, maare daar dacht ik pas aan toen ik jouw auto al niet meer zag... althans ik dacht dat het die van jou was... donkere jetta, redelijk laag, op staal, en met witte grondverf achterop.. verder, goeie meeting, goeie organisatie... was wel afzien in die kou!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat kan niet missen inderdaad |
|
||||
|
||||
Mensen, bedankt voor de complimenten en het komen... SUPER !!
Ik heb genoten en wat een opkomst ! we hadden ruim 600 tassen gemaakt met bladen, profielmeter enz enz en die zijn we allemaal kwijt zegt toch wat over de opkomst Het was zeeeeeer koud maar het zonnetje was heerlijk dus dat maakte een hoop goed
|
|||
|
|||
was idd een pokke eind rijden en ja zal me afstandbediening niet meer vergeten...
want ben niet tevreden met me 142 db moet en kan veel harder maar ondanks de kou en dat verre rijden was het zeker geslaagd.. ook de trug weg lolsz :p |
|
||||
|
||||
jah ben benieuwd naar de fotos, had me toestel wel bij maar ik had veeeeeeeeeelste koude handen om ze te gebruiken
|
|||
|
|||
Je was niet de enige. Binnen wel wat foto's gemaakt, maar buiten heb ik mijn handen zoveel mogelijk in mijn zakken gehouden.
|
|
||||
|
||||
was zeker een geslaagde dag.... Was wel weer ff leuk om met de jetta te gaan had r alweer een tijdje niet mee gereden..
Foto's post ik morgen ff
|
||||
|
||||
Mensen , het was gezellie!
maar echt veeeeeel te kouddddddd
|
|
||||
|
||||
Hier mijn foto's
Pm me even als je de volledige grote wil [1600*1200].
|
||||
|
||||
Trouwens Ebut die beker is zeer verdiend, je wagen zag er echt geweldig uit, uitgedost als een vogelhuisje !!!
|
|
||||
|
||||
is dit wie ik denk dat het is
stond er nog wel een op van een tatoo