|
||||
|
||||
De Variant van BKZ
Vandaag was Alain zo vriendelijk om de Variant even te brengen.
Het was bijna voor hem op de route omdat hij nog zelf nog een HOK ergens op moest halen. Ik ben er erg blij mee. er zit voor de APK wel werk aan maar minder als de bus(gelukkig) voor de rest gaat hij verlaagt worden en gaan er voorlopig 15" fuchsen onder. wanneer ik er aan ga beginnen hangt een beetje af van wanneer ik de nieuwe paardenstallen af heb.hij staat nu lekker tussen de caravans hier op dorp.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! Last edited by Bussie komt zo : 26-02-2005 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is hartstikke lief, zeker als ik zie wat ik er allemaal bij krijg.
|
|||
|
|||
wat wat ???
|
|
|||
|
|||
Leuk!!
Erwin, was die Vari die Alain 'dubbel' hadniet van '68? Dat wordt straks een behoorlijke type 3 groep; kunnen we misschien eindelijk toch eens een eigen type 3 club oprichten PS Wisten 'we' al dat er op 28 mei weer een landelijke type 3/type 4 dag is? En iedereen met een type 4 motor IN een type 3 is dubbel welkom schijnt het (of juist niet want de lvwcn organiseert het...) haha! :p Last edited by Beetspeed : 26-02-2005 at 19:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het hok wat krukkie vandaag (samen met BKZetje) in Bergeijk heeft opgehaald: en nu graag geen posts van "op de grond en rijden" of "wat een coole retloekert !!", deze wordt ASAP gesloopt !! www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
nou heel veel. extra set deuren,voorklep,interieur, en dan alles nog wat ik heb overgeslagen. ik moet alles met een bus en aanhanger . Of zit ik er naast kruk, want precies weet ik het niet meer. Quote:
maar die is echt helemaal kaal. daar zit de bodem niet eens meer onder.
|
|||
|
|||
er valt weinig meer aan te slammen ... bodem is he-le-maal weg !!
das maar goed ook ... anders wilde ik hem weer bewaren,voor later :o www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Slammen met een hamer en een slijptol. die heeft vandaag zijn laatste drive gehad
|
|||
|
|||
Quote:
kleine correctie BKZ ... Miss L. had er 3 (op gegeven moment zelfs 4 ) Nu nog "maar" twee :p Quote:
klopt ... das een 68'er L. ... de L staat voor "lightbau" www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ohh ja ze zijn van Miss L. jij bent alleen haar monteur. Ben je nog veilig thuis gekomen zonder al te veel onderdelen te verliezen??
|
|||
|
|||
Quote:
1 spanband zat wat los bij de Brienenoordbrug,maar die was door de vele roest heen de auto in gezakt,en daardoor "ietwat" slapper komen te staan www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, hij zat met nog vast en een staalkabel. die had je nooit kunnen verliezen
|
|||
|
|||
Quote:
drie maal raden wat ik vergat los te maken toenk hem op de zaak met de heftruck eraf wilde pakken :o www.xposure.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
daar hoef ik nu niet meer naar te raden
|
||||
|
||||
Dus nu issie echt total loss?
|
||||
|
||||
Dit moest een serieus topic worden over de resto van mijn typ 3, maar jullie zitten hem aardig te bevuilen
|
||||
|
||||
Ok,ik maak hem wel schoon.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, alleen sneller gedemonteerd
|
||||
|
||||
Quote:
maakt mij niet uit hoor wouter!!
|
||||
|
||||
wow koud man! vet op z'n plaat en een rat er van maken! Kun je meedoen aan de wedstrijd ponton slammen! Hoor je er ook bij!