|
||||
|
||||
retro mania
de jaarlijkse vraag: komt er dit jaar weer een retro mania?
Mooiste datum zou zijn op de pinkstermaandag, dan is het tenminste mooi weer |
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee zat ook al met die vraag want vind niet veel info . maar zonder reclame gaan ze ni veel volk trekke .. zoals vorig jaar maar dus ik wacht ook af en kkom zeker als er weer 1 is !
|
||||
|
||||
Quote:
vorig jaar was het ook slecht weer kan ik mij herinneren, dat was de reden dat ik de audi maar binnen heb gelaten |
|
|||
|
|||
wil er met de audi wel een keertje naartoe...
|
||||
|
||||
Was vorig jaar ook de laatste keer voor mij
50 man of zo... |
|
||||
|
||||
Hoop wel dat dit jaar weer is, weet dat het vorig jaar tegen viel vanwegen het weer maar weet ook dat andere jaren het een meeting was die zeker noemenswaardige is. Duim er wel voor :p
|
||||
|
||||
Quote:
Het was wel gezellig! Viel idd tegen, Volksforum is er vanaf de eerste meeting bij geweest en het was altijd enorm druk. Hopelijk is het dat dit jaar weer. |
|
||||
|
||||
en ik zal nooit de eerste keer vergeten: een man met een shaggie op de lip, pikzwarte handen, en de lekkerste hamburgers bbqen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die burgers waren idd enorm goed toen! |
|
||||
|
||||
is er al iets geweten over retromania??
ik zit ook te wachten op een datum. is al elk jaar een zeer leuke meeting geweest en hoop dat deze dit jaar ook weer doorgaat
|
||||
|
||||
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit regelt. Vroeger wel maar ik vrees dat er niks komt dit jaar.
|
|
||||
|
||||
heb net een mailtje gehad met informatie .
WE HEBBEN VEEL GEDULD MOETEN OPBRENGEN, MAAR NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN !!! RETRO VW MANIA 2011 GAAT DOOR !!! OPGELET NIEUWE LOCATIE: PARKING MAKRO MACHELEN !!! ZONDAG 5 JUNI 2011 GPS ADRES: MAKRO Woluwelaan 11 1830 Machelen dit stond in de mail , op de flyer staat natuurlijk meer maar moet snel even weg .. die post ik vanavond wel grtz
|
||||
|
||||
Dat is wel HEEL laat deze keer, maar ik ben er wel bij!
Is het machelen of Mechelen? |
|
||||
|
||||
machelen eve makkelijk als mechelen maar dan enkele afritten verder ( dacht ik ) ben er wss ook wel bij , tenzij er nog iets tussenkomt
|
||||
|
||||
dat is leuk om te horen. is idd wel laat dit jaar.
ik probeer het nog ff in te plannen in de agenda. hopelijk lukt het om te komen want dit is al ieder jaar een ontzettend leuke meeting geweest
|
||||
|
||||
Ga n poging wagen om er te komen
|
|||
|
|||
ff omhoog!!
|
|||
|
|||
Is er een inkomprijs en zoja hoeveel bedraagt deze ?
|
|
||||
|
||||
Misschien ook aanwezig.