|
||||
|
||||
Ook weer terug een Notchback
Ik kon de verleiding niet weerstaan om weer terug een Notch te nemen als eigen project.
mede omdat ik mensen hiero zo gretig en goed bezig zie met het vernicen van hun type 3. De keuze was niet zo moeilijk. Aan de ene kant zonde omdat het niet een oud model is, ach, het heeft sowieso ook zijn charmes. Ik begin der ook met een hele goede moed aan. Het is een 73-er. het is een van de luxste modellen voor die tijd. Dit houdt in. schuifdak, dagteller,trekhaak, zonneklep met spiegel, en nachtstand binnenspiegel. dit waren destijds enkele opties te verkrijgen tegen meerprijs. Hij is vooraan al verlaagd. Schuifdak werkt perfect, en lekt niet. De look is een echte ratlook. Basis is goed. Er zit een miniem aan laswerk aan, maarja dat is geen probleem. Ik houd voorlopig de look RATlook. Motorisch is hij perfect. Dubbele carbu's. Er komt natuurlijk wel een andere uitlaat onder. Het moet wel brullen natuurlijk. De velgen keuze is ook al gemaakt. Porsche cookiecutters. Deze zijn ook al aangeschaft. Al bij al ben ik weer ontzettend content met mijn bakkie. En tzt wordt hij wel weer eens gespoten in de originele kleur. Maar voorlopig gaan we eerst zo cruisen. Foto's ga ik proberen te posten
|
||||
|
||||
Hier de foto's
|
||||
|
||||
errug vet ding
|
||||
|
||||
die bied je toch al een tijdje aan op marktplaats?? :biggrin:
ach je kan er beter van genieten zolang je hem heb , toch? |
|
||||
|
||||
Heeft te koop gestaan. Daarom was de keuze ook niet moeilijk om er een te kiezen. Maar ik heb een tijd met een blauwe notch gereden. Dat mis ik terug. Een notch. Daarom gaan we hem houden. Hij staat niet meer te koop.
|
|||
|
|||
Gave kar
'They grow on you' wordt wel eens gezegd en dat klopt! Ideale dagelijkse auto. Breng wel ff de originele knippers terug. Zo staat het net niet (vind ik) PS Heb je misschien nog zo'n binnenspiegel met 2 standen? Ik heb namelijk wat sneller last van fel licht dan gemiddeld Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
Nice bakkie don !!
Kan nog wel wat lager Ben benieuwd komend seizoen, of we m tegen gaan komen !!
|
||||
|
||||
Dit seizoen ga je hem zeker tegenkomen. Sterker nog, dit wordt mijn daily cruiser.
Ga hem dus weer goed tectyleren leon Jij kent mijn kunsten. :p @Walter: Ik zal kijken, maar ik verwacht het niet. Event wel van kever, maarja...is niet origineel.
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht dat je daily in "die" G60 reed of is tie al verkocht???
|
||||
|
||||
Die is in december verkocht. Dat was ook meer een hobby-auto. Maar daar reed men vrouwke in. Die heeft nu een ander bakkie. Ik rijd al een tijd in een Patrol. Die heb ik nodig om te sleuren, maar die heeft zijnen beste tijd ook wel gehad. Maar hij kan nog even mee. Motorisch althans.
Nu met de wijziging grijs kentekenwet is dat opeens niet meer interessant geworden. Bijtelling enzo... Dus....
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, hou maar op ! Van die vieze plaktectyl aanradertje is terrson van Henkel Mooie matzwarte beschermlaag, plakt niet en wordt kogelhard!
|
|||
|
|||
vette bak hoor we zien um wel verschijnen en zoon bak moet je gewoon elke dag rijden kikke
|
|
||||
|
||||
Zooo.
Afgelopen weekend teen en ander gedaan aan de Notch. Belangrijkste: wielen wezen ophalen Nieuwe kofferbekleding gekocht. Olie en filters vervangen. Stickers geplakt En een ander geluidje geprobeerd dmv een andere uitlaat. Eerst de Empi quiet pack demper geprobeerd, dat was net iets te weinig naar mijn zin. Dus gewoon een open stuk pijp derop. ZOOOO niks te zacht. Knallen, echt very nice... De buren zullen wel niet trots gaan zijn als ik vanaf volgende week met mijn bakkie om half 5 sóchtends naar mijn job vertrek
|
||||
|
||||
Nog een paar
|
||||
|
||||
Goed bezig !
Schiet al aardig op tis al heel wat anders als op de foto's van vorige week !
|
||||
|
||||
Hey Don,
Zijn dat niet de Empi en STP stickers die van onze witte '83 Mexicaan afkomen? :biggrin: Groeten, Telly en Marilene. Tot zaterdag! |
|
||||
|
||||
Heyyy Don!
zie nu dit topic pas!!! Wist dat je deze had voor de verkoop maar niet dat je hem zelf ging houden en opleuken!! GOED BEZIG!!! Cookies roeleren! Ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
Je "ratlook reclame" is ook al gespot zag ik
|
||||
|
||||
hahahahaha.
let maar is op........................ ga je nog veel spotten Leon!!!!!!!
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag meeting Erembodegem. TOPDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Echt weer een feestje gebouwd. Volgende keer moeten jullie echt mee VA, keverpech !!! Vergeet 7 en 8 mei niet hee. Slaapzakkennnnnnnn