|
||||
|
||||
de restauratie van mijn golf 1 cabrio
dit is de start om hem helemaal uit elkaar te halen
en dan alles eruit halen dit even tot nu binnekort meer foto,s de motor die erin komt heb ik al klaar gemaakt het is een golf 2 pf motor met onderdelen van een golf 1 2 3 motor kleurtje uit het leger en tot slot even wat details over de motor dit is een pf motor 1800 GTI met 16 klepper gaskleppenhuis snelle nokkenas 275 graden inlaat en uitlaat poorten uitgevreesd ik heb er een afgedraaid vliegwiel bij complete pakkingset zit erop koppaking uitlaat spruitstuk pakking inlaat spruitstuk pakking gasklephuis pakking olie doorvoer pakking alle rubber ringen nieuw alle olie keeringen nieuw carterpan pakking nieuw verdeler huis nieuwe rotor alles is gestraald en schoongemaakt spaggetie spruitstuk rvs ik denk dat dit blok ongeveer zo,n 140 a 150 pk heeft |
|
||||
|
||||
Gaaf, dat blok. Weer eens wat anders.
Ben alleen benieuwd of die 140-150 pk niet een optimistishe schatting is.
|
||||
|
||||
130-140 altijd gok ik....maar dat heb je erg cool gedaan,erg stoer kleurtje.
|
||||
|
||||
Wat heb je trouwens een enorme lading aan plastic kratten daar staan!
Zo'n dingen moet ik ook hebben...
|
||||
|
||||
hey chris die kraten staan op marktplaats die man heeft er 400 gekocht en heeft er maar 100 nodig die kosten 10 kraten voor 12,50
btw de mijne zitten allemaal vol met onderdelen haha en nog heb ik kratten te weinig |
|
||||
|
||||
Dat blok heb je weer mooi opgeknapt man!
Dat interieur ga je die weer gebruiken of wil je die wel verkopen? Als je het wilt verkopen, ontvang ik graag een pm van je! Mvg Jeroen |
|
||||
|
||||
hier nog wat foto,s van de cabrio inmiddels is de motor eruit volgende stap is dat hij helemaal gestraald word en in de primer gespoten word en nog even op zoek naar een leuk kleurtje
ik hou jullie op de hoogte Last edited by gele-golf2 : 27-03-2011 at 20:53. |
|
||||
|
||||
sorry jongens het heeft efe geduurd maar we gaan weer verder nu inmiddels dit werk gedaan
maandag word alles erin gelast nieuwe dorpel nieuw voorfront nieuw reserve wiel bak foto,s volgen nog |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
alvast voor de winter en het vocht
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor!!! Das wel echt nieuw zo.
Succes! |
|
||||
|
||||
zo ziet er erg mooi uit hoor ,ben er benieuwd als je ermee klaar bent hoe het resultaat is .
veel succes ermee ,ga zo door