|
|||
|
|||
Hoofdremcilinder Scirocco ?
Hallo,
zoek een grotere hoofdremcilinder voor m'n golf 1 1.1 want die remt met z'n orginele hoofdremcilinder 0,0. Er is me verteld dat ik een grotere diameter moest pakken van een scirocco, dus iemand die dit heeft liggen, met eventueel een bekrachtiger?? Wie maakt me blij met wat rempower?! |
|
|||
|
|||
als iemand wat heeft.. PM aub, is makkelijker overzicht houden
|
|
||||
|
||||
Voor een 1100 vind ik een hrc van een scirocco wel een beetje overdreven (neem aan dat de 16v hrc bedoeld word 22.2 mm)
Een hrc van een golf 2 kan het ook goed doen.(20.6mm)
|
||||
|
||||
@J-9A-N: Misschien moet je hem erbij zeggen als je een golf 2 of later hoofdremcilinder erop zet dat je nieuwe remleidingen moet laten maken....
Golf 1 GTI, Scirocco en Cabrio hebben ook 20mm uitvoeringen.
|
||||
|
||||
Als alle componenten van goed kwaliteit en in goede staat zijn remt een 1100tje ook als een dolle, groter spul is echt niet noodzakelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik vragen waarom? De wartels en koppen van de leidingen zijn gelijk, kom je met de lengte niet uit dan?
|
||||
|
||||
Ja, omdat een golf mk1 de leidingen uit de hoofdremcilinder verticaal en horizontaal zijn en bij een mk2 zijn ze in V-vorm naar boven gericht
In iedergeval zijn de leidingen die onderop de mk1 hoofdremcilinder zitten niet lang genoeg.
|
||||
|
||||
Duidelijk!
Ik heb destijds alles vervangen ,dus heb er niet op gelet zeg maar. Gr Jan.
|
|||
|
|||
hallo heb er nog 1 van een golf1 gti liggen
pm me maar als je er interesse in hebt mvg eric |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een goede van een 1.1 liggen s net een half jaar ong gebruikt.
Deze heeft ook de remlichtschakelaars erop zitten. Houd er rekening mee dat als je een ander model pakt dat je een remlicht schakelaar op je pedaal moet monteren. |
|
|||
|
|||
Quote:
niet als je 1 van een golf1 gti gebruikt wel als je er 1 van een scirocco neemt |
|
||||
|
||||
De passat 32B van Arne waar ik nu mee aan het werk ben heeft ook twee remlicht schakelaars op de hoofdremcilinder er zijn dus meerdere types. De caddy mk1 ook trouwens.
|
||||
|
||||
Ok dit wist ik niet,ik heb een hrc van een golf 2 gti 16v gemonteerd met remdrukverdelers dus moest ik een schakelaar op het pedaal maken.
|