|
|||
|
|||
Spiegels van een 25 jahre jubileum???
Hallo,
Zitten er op een jubileum andere buitenspiegels dan normaal? Ik wou vandaag een glaasje bij de dealer bestellen maar deze zijn veel groter. En volgens mij is het ook geen kleine engelse (gaat om de bestuurderskant) Iemand ening idee waar ik dan moet zijn?? Hoor het wel. Gr |
|
||||
|
||||
hebben een tussenmaatje geloof ik.
|
|
|||
|
|||
ze hebben dezelfde als de r32,de rechtse is net zo groot als de linkse
|
|
|||
|
|||
Ja klopt ja, de rechter is evengroot.
Heeft iemand toevallig een onderdeelnr.. bij de dealer konden ze me namelijk niet verder helpen. Gr |
|
|||
|
|||
Als de rechter spiegel even groot is als de linker zou een engels spiegelglas moeten passen, deze heeft namelijk standaard aan de rechter kant een grote spiegel.
|
|
||||
|
||||
Laat ze deze nummers maar even nakijken:
Links: 1j2 857 521f Rechts: 1j2 857 522h Beide zijn voor de 25 Jahre en R32 uitvoering Gr. Jan
|
||||
|
||||
zijn idd gelijk aan die van de r32
iedere dealer kan het zo op kenteken zien en bij de omschrijving staat dacht ik jubi/r32
|
|||
|
|||
Quote:
Engelse grote spiegel is een slag groter dan de Jubi / R32 spiegels Op ETKA staat inderdaad meestal een aanduiding van '25J' of 'R32' bij een onderdeel |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker, maar dat glas heb je in NL niets aan omdat het voor rechtsgestuurd is bedoeld. Vanaf de linkerkant zie je er vrij weinig in.
|
||||
|
||||
Je kunt de spiegelpoot iets aan passen zo dat de spiegel in totaal iets meer naar binnen komt, (en blijft zitten). Dan kun je er wel goed in kijken
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |