|
||||
|
||||
lupo is vet!!!!
ben echt blij dat ik een lupo heb....
deze is toch vet...
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 03-04-2007 at 07:50. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dus je koopt een auto...en pas daarna besef je pas dat je hem vet vind??
meestal zie je een auto en denk je dies vet en dan koop je hem |
|
||||
|
||||
was er al aardig gek op...maar ik zie hem nu steeds meer als de enige echte golf 1 opvolger....dingen rijden top
|
||||
|
||||
heej da's in reifnitz
|
|
|||
|
|||
ja klopt allebei in reifnitz in die zwarte licht een 20v echt een hele nette auto met die wielen eronder
|
|
||||
|
||||
MAM..heb er ook nog ff bij staan gapen in reifnitz...
|
||||
|
||||
en dit heb ik ook al liggen DAKDRAGER....niet enkel voor golf en kever...
|
||||
|
||||
had er ook nog een paar...
trouwens lupo gti koplampen..hmm! Last edited by hajee : 23-02-2005 at 22:31. |
|
|||
|
|||
Het is volgens mij een auto die je standaard niet VET kan vinden, er moet eerst echt iets aan gedaan zijn. Enne ik heb nog een setje GTI xenons op de kop kunnen tikken, dus zodra de auto kan rijden gaan die er ook in
|
||||
|
||||
Heerlijke autootjes! Lijken me rijden als een kart! En er is veel moois van te maken! (zie foto's hierboven...)
|
||||
|
||||
kan hem enkel maar vergelijken met een golf 1...niet met een golf 2 dies weer groter...polo.s rijden ook weer anders..
|
||||
|
||||
kvind het rijden van een golf 1 en een lupo een behoorlijk groot verschil....
kvind de lupo beetje hetzelfde rijden als een arosa... |
|
||||
|
||||
zeg dan niks.......
|
||||
|
||||
zeg niet dat ie exact hetzelfde rijdt..zeg alleen dat het hetzelfde gevoel aan mij persoonlijk geeft... dus in mijn ogen de enige echte golf 1 opvolger...
|
|||
|
|||
Qua gewicht komt de Lupo aardig in de richting van de Golf 2 GTI. Maar wat karakter betreft zou het best de Golf 1 opvolger kunnen zijn. Jammer alleen de dat volgende versie een gekrompen Golf wordt wat uiterlijk betreft. Gelukkig zal in ieder geval de GTI versie nog even in de huidige vorm blijven.
|
||||
|
||||
Een legende van 1976 vergelijken met een truttenschudder van 6 jaar geleden gaat mij erg ver
|
||||
|
||||
lekker denigrerend carlos...bek ik jouw auto af? nee... doe dat ook niet met de mijne..
en ja de vergelijking is erg groot.. en ik kan zeggen dat ik in heeeeeeeeeeeeel wat golfjes 1 heb gereden..van standaard tot 300pk in een golf 1..
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal je ook gemerkt hebben dat een Lupo net FF zwaarder is. Komt vooral in de bochten tot uiting. Heb zelf ook twee truttenschudders gehad hoor. Een 86-er Polo Coupé en een 92-er G40
|
||||
|
||||
g40 rijdt heel anders...