|
|||
|
|||
T3 camper diesel 1984
te koop voor een kameraad zonder internet
Beschrijving: Ik verkoop mijn VW t3 camper bouwjaar 1984 goede motor 1900diesel 68pk lange 5 versnellingsbak 4nieuwe versterkte banden kruissnelheid op autostrade 100km/u topsnelheid 130km/u verbruik 7.5L/100KM of 1 OP 13 interieur; 2 afzonderlijke stoelen vooraan achter 3zits bank die omklapt tot bed voor 2personen ijskast, kookvuur 2pits, lavabo, opbergkastjes, watertank, 2e accu, verluchting in dak. Is ingeschreven als camper dus zeer goedkoop rijden. Is voor het laatst gekeurd in october 2010. De carosserie heeft een paar lelijke deuken en wat roest op de naden Graag zo mee te nemen omdat mijn nummerplaat al binnen is gestuurd. Ik wil wel benadrukken dat er wat opknapwerk (optisch) aan is. Mechanisch is deze in orde. Ideaal surfbusje voor mensen met weinig geld. Er zijn ook nog enkele dozen met reserve onderdelen bij Staat in Belgie, 15min onder Antwerpen. Alle kentekenpapieren zijn erbij. Is direct zo mee te nemen, ook savonds. tel +3247425O432 graag enkel bellen Prijs: 2200,00 euro |