#1
|
|||
|
|||
Motor Nagelt Koud En Warm
heb een andere brandstofpomp op mijn dieselmotor gezet omdat de vorige kapot was nu nagelt hij behoorlijk heb hem wel op tijd gezet volgens de beschrijving op het forum.
zijn het misschien de hydroliese klepstoters of toch de pomp???? het is trouwens een 1v motor Last edited by samsung007 : 12-03-2011 at 17:57. |
#2
|
||||
|
||||
Nagelen is (te) vroege inspuiting.
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
absoluut.heb je wel een klok gebruikt?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#4
|
||||
|
||||
Dieselklop wordt idd veroorzakt door een te vroege inspuiting!
Even afstellen dus. Ik ga hier binnenkort ook mee bezig, alleen zijn die micrometers verekte duur. |
#5
|
||||
|
||||
Heb ik ook gehad bij mijn A6, Dieselpomp effe laten in-lezen en de auto resetten klaar!
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Valt mee! http://cgi.ebay.de/Einstellwerkzeug...=item4cf4dabe7e
__________________
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Dank u o machtige Stijn!
|
#8
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
A6 heeft al een elektronische dus niet te vergelijken met die van een golf 1. Een dieselpomp van een A6 kun je niet laten in lezen, ook bij een a6 moet je hem met de hand stellen, je leest timing alleen de uit . |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Heb het sowieso niet zelf gedaan, dit is wat de dealer mij vertelde |
#11
|
|||
|
|||
hoe groot moet trouwens de uitlaat diameter zijn van een td blok hij is nu 45mm????
|