#1
|
|||
|
|||
stationair problemen????
Hallo,
Ik heb daarnet weer wat meegemaakt. Ik rij met een golf 2 uit 1990 een 1300 naftje motorcode 2g met een pierburg 2e3 carbu ... ik kwam vandaag terug van mijn werk, niets te merken aan het rijden/stationair draaien ... Nu vertrek ik na m'n werk verder en ik stop aan de grote baan, koppeling in en ineens ga m'n golfke naar de 5000 toeren echt ni gewoon ... tijdens het rijden alles ok, tijdens het schakelen nauurlijk weer direct die toeren omhoog. Dus ik terug naar huis "gereden" en zoeken ... m'n carbu eraf, en langs onder bekeken, naast de gasklep zit de klep van het astationair toerental zat een stukje plastic --- vuil tussen, zeker 2 a 3 mm dik... daarna stationair toerental ok, maar als ik gas geef zakt he toerental nu wel traag precies ... allé trager dan vroeger zou ik denken zou dit hiermee iets kunnen te maken hebben, of zit dit echt puur int koppeke?? kmoet morgen naar de ardennen, dus da's toch een stukske rijden ... Zou dit te doen zijn? hopelijk snel antwoord want ik wil morgen naar de ardennen... |
#2
|
|||
|
|||
Quote:
als ie stationair loopt, loopt deze dan netjes zonder stotteren? slaat deze af? denk dat het dan tussen de oren zit, zou je kunnen terug herleiden waar het stukje plastic vandaan komt?
__________________
loud pipes, saves lives! |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
heb juist gevonden dat het van die dikke darm voor in de winter vandaan komt (die aan de neus van de luchtfilter zit ...) rijden is normaal, toeren zakken traag, en toerental stationair, schommelt nogal vind ik? |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
heb je nieuwe pakkingen gebruikt mischien heeft hij ergens valse lucht? |
#5
|
|||
|
|||
vaccuum slang los?
|
#6
|
|||
|
|||
is mogelijk. lijkt wel of hij ergens valse lucht heeft.
Je kan dit bijvoorbeeld testen door de motor te laten draaien en remreiniger rond om de carb spuiten als de motor hoger in toeren gaat lopen heeft hij ergens valse lucht. |