![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb een corrado g60 staan uit 91, deze word volledig gedemonteerd. kleur: paars-zwart LC4Y ik heb van een aantal onderdelen foto's maar ik heb nog veel meer ben je ergens naar opzoek stuur een PB ![]() corrado g60 bumper LC4Y 40,- ![]() corrado hoedeplank 20,- ![]() corrado g60 motorkap LC4Y 60,- ![]() corrado g60 portier LC4Y ook nog een linker en rechter LC3Y aanwezig. 50,- per stuk ![]() corrado g60 voorbumper LC4Y 40,- ![]() 17inch 8J breed Toyo proxes banden 205/40/zr17 steek 4x100 naafdiameter 57,1 500,- corrado dashbord 50,- orgineel leder g60 stuur 50,- 2x corrado grill 20,- per stuk zeer net elec dakraam LC4Y niet lek 100,- ![]() corrado g60 voorfront LC4Y 50,- corrado achterklep met elec spoiler werk goed! LC4Y 100,- corrado verlagings set jamex 40,- ![]() ![]() orginele lederen corrado deurpanelen voor en achter oud type! 100,- er is nog veel meer aanwezig als je iets zoekt stuur een PB |
|
|||
|
|||
![]() Zijn voor en achter verlaagd met dit verlagingssetje?
En passen deze onder een golf 2 1.3 van 88? Gr. Marvin |
|
||||
|
||||
![]() wat wil je hebben voor de buitenspiegels? l+R , graag pm!
mvg
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Wat ik nodig heb voor mijn Corrado G60: ![]() -dashboard kaal, -alle nieuwmodel schakelaars (bolle), -achter kentekenplaat houder, -linkerdeur met buitenrubber(moet heel zijn), -rechter instaplijst(dorpel), -linker & rechter deur driehoek buitenkant. -linker voorscherm, Mvg, -Greg. ![]() |