|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Interessepeiling VW Golf 4 1.8 turbo 20V GTI Compleet R32 uitgevoerd
Even een interessepeiling aangezien ik deze mk4 zou kunnen inruilen op mijn S3, daarom vroeg ik me af of iemand interesse zou hebben in deze auto?
Golf 4 1.8 turbo 20v GTI. Compleet r32 uitgevoerd en met 245 pk... Chip op maat, grotere intercooler , garett turbo groter, dump valve etc... Verder is hij verlaagd doormiddel van een schroefset en is de auto rondom geblindeerd de kleur van de auto is zwart en de auto is full options. stoelverwaming, climate control, recaro leer (nette staat) Originele xenon r32 koplampen, Orignele r32 usa achterlichten Meer info en fotos komen eraan zodra ik ze zelf ook heb Aangezien prijs verplicht is maar ik nog geen idee heb waar die op zal uitkomen (aangezien de ruildeal nog in zijn kinderschoenen staat) zal je moeten denken rond de €8000? Maar zal nog afhangen van bouwjaar, km-stand ect ect dus pin me er niet op vast Het gaat mij er gewoon om of er überhaupt animo is voor zo'n auto aangezien ik liever niet aan inruil doe maar dit wel een leuke bak moet zijn Last edited by Miikey_G60 : 10-03-2011 at 12:46. |